На 24 години Джорджия Мей Джагър е по-скоро рядък пример сред потока на модната сцена. Тя успява да поддържа договорите си с различни компании за по няколко години. Тя беше лице на Hudson Jeans за поне пет години, а все още представлява британския бранд Rimmel London, с който работи от 2009 година. Тя е модел на Sunglass Hut от 2012 година и оттогава е била „лицето" на Chanel, Mugler, Versace. Нейната кариера се развива по-скоро по схемата на тези преди нея - като в ерата на майка й Джери Хол.
Дъщеря на родителите си
Джорджия Мей Джагър е едно от четирите деца на вокала на Rolling Stones Мик Джагър и манекенката Джери Хол, която наскоро се омъжи за медийния магнат Рупърт Мърдок.
Хол и Джагър прекарват заедно повече от две десетилетия. Женят се на остров Бали през 1990 година. Две години по-късно се ражда Джорджия. В същата година бракът им е обявен за недействителен. Разводът е следствие от разкритите изневери на Джагър и фактът, че очаква дете от друга жена.
Джорджия Мей Джагър носи стила, татуиран в ДНК-то си. Тя е взела най-добрите черти от дивото рок излъчване на баща си и сексапилните извивки на дългокраката си майка. Кариерата й на модел започва през 2009 година, когато е на 17. Тогава прави първата си фотосесия и подписва с Elite - същата агенция, която е представлявала майка й.
По-голямата й сестра - Елизабет Джагър, също пое по пътя на Джери Хол, минавайки по модния подиум в Лондон през 2004 година в прозрачна рокля.
Джорджия срещу Instagram
Дъщерята на Джагър и Джери Хол има по-класически разбирания за модния подиум. Според нея Instagram не трябва да бъде толкова важен за моделите.
„Възрастовата група на брат ми, който е на 18, мисли, че това не е никак готино. По-възрастните хора си мислят, че Instagram е по-важен, защото може би стигат до него по-късно. А тогава по-младите, по-малките от мен, мислят, че не е готино да имаш Instagram и никога не биха си направили", казва тя пред Vanity Fair.
Въпреки това има безбройни статии, които изследват феномена „Instagram модел". Това са лица, които марките често ползват за промотирането на продуктите си. Дори наскоро IMG започна Instagram кампания за набирането на нови модели.
Според Джагър обаче предстои промяна. Тя казва, че социалната мрежа за снимки определено не е толкова важна, колкото хората си мислят.