Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

4800 долара, за да бъдеш джедай: Как ще изглежда новият Star Wars хотел на Disney

4800 долара, за да бъдеш джедай: Как ще изглежда новият Star Wars хотел на Disney Снимка: YouTube

Колко струва да се повозиш в Космоса? Компаниите на Джеф Безос, Ричард Брансън и Илон Мъск вече предлагат подобни възможности, които обаче могат да излязат доста скъпо - от 200 000 долара за кратък полет до 55 милиона, ако искате да се почувствате като истински астронавти и да посетите Международната космическа станция.

Има обаче и някои други варианти, които на този фон са доста по-достъпни. Може би не са свързани точно с полет в Космоса, но пък за сметка на това изглеждат реалистично - особено, ако сте фенове на "Междузвездни войни".

От няколко години насам Disney рекламира своя бъдещ тематичен хотел Star Wars: Galactic Starcruiser, представляващ симулация на гигантски боен кораб, и обещава едно напълно автентично изживяване все едно сте част от вселената на "Междузвездни войни".

От гиганта в развлекателната индустрия описват престоя в този хотел като "отчасти театър, отчасти кулинарна феерия, отчасти супер реалистична ролева игра", която ще включва светлинни мечове, имперски щурмоваци и даже онова странно синьо питие, което пият по баровете на измислената планета Татуин.

Пътешествието започва още от входа на "Дисниленд" в Анахайм, Калифорния, където посетителите ще бъдат взети от специална совалка, която ще ги отведе до кораба/хотел "Halcyon". Според официалната му история той е собственост на компанията "Chandrila Star Line", като Чандрила се нарича родната планета на първият канцлер на Новата република - Мон Мотма.

Веднъж попаднали в "Halcyon" гостите ще трябва да си изберат в каква точно ролева история да се впуснат, като имат избор да станат част от Съпротивата или пък от "Първия ред", а може пък да решат и да се присъединят към нелегална мрежа на междугалактически контрабандисти.

Ще могат да контактуват с познати герои от филмите, да вземат уроци за бой със светлинни мечове от джедаи, да участват в мисии или да посетят командния център на кораба и да разберат как действа един космически крайцер.

Според организаторите всяко едно посещение може да бъде уникално само по себе си, стига обаче да може да си го позволите.

Макар и цените да не са от ранга на тези за космическите пътешествия на Безос и Мъск, все пак едно посещение в Star Wars: Galactic Starcruiser съвсем не е евтино. Едно двудневно приключение за двама възрастни може да струва до 4800 долара и то ако делят една каюта. Цените варират значително в зависимост от вида каюта и броя хора. За семейство с две деца примерно, тя ще бъде почти 6000 долара.

Най-луксозният вариант очевидно ще бъде "Капитанският апартамент" за осем души, но цената за него все още не е обявена.

Всяко едно посещение включва и билети за тематичния Star Wars: Galaxy's Edge парк, който бе открит през 2019 г. и има сходната идея за участие във всякакви ролеви игри.

Без съмнение Star Wars: Galactic Starcruiser ще бъде най-скъпият от всички хотели на Disney и може би твърде скъп дори за техните стандарти. За сравнение двудневен престой в Grand Floridian Resort, считан за най-луксозния хотел на компанията, струва "едва" 2100 долара. Той обаче не предлага същия вид услуги и забавления като Star Wars: Galactic Starcruiser, които според Disney са единствени по рода си.

Очаква се тематичният хотел да отвори врати през пролетта на следващата година, като това ще се случи в особено деликатен момент за компанията. Обновяването на парковете (през юни бе открит и Avengers Campus в рамките на "Дисниленд" в Калифорния) и откриването на нови атракции ще бъде от особена важност след една година липса на каквито и да било посетители заради локдауните.

Между март и май 2020 г. всички 12 парка из цял свят бяха напълно затворени, след това ситуацията се повтори наново с тези във Франция и Китай. За последното тримесечие на миналата година Disney отчете 2,8 милиарда долара загуби, при условие, че за същия период през 2019 г. компанията е била с 10,2 милиарда долара приход.

Така липсата на постъпления принуди един от най-големите работодатели в САЩ да предвиди съкращението на 32 000 души, за да може да ограничи икономическите щети от COVID-19 пандемията.

От компанията обаче гледат с оптимизъм към бъдещето.

"Всички курорти ще изглеждат един съвсем нов и свеж вид, движен от нови технологии", казва пред CNN директорът на Disney Parks Джош Д'Амато. "Ще имаме индивидуален подход към към всеки гост от цял свят", допълва той и обобщава, че с всеки ден парковете на компанията се променят към "по-добро".

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените