Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Секси монахиня скандализира Ватикана

Изображението на полуголата "монахиня" в размер 6 х 9 метра предизвика гневна реакция от страна на религиозната общност, които я определят като "порнография" и "богохулство".
Снимка: Corriere della sera
Изображението на полуголата "монахиня" в размер 6 х 9 метра предизвика гневна реакция от страна на религиозната общност, които я определят като "порнография" и "богохулство".
От католическата църква обвиняват Rosso di Sera, че нарочно са съчетали скандалната си рекламна кампания с визитата на Светия отец.
Снимка: Corriere della sera
От католическата църква обвиняват Rosso di Sera, че нарочно са съчетали скандалната си рекламна кампания с визитата на Светия отец.
Дизайнерите, предизвикали полемиката, отхвърлят обвиненията: "Признаваме, че направихме смело маркетингово решение, но целта ни не беше да обиждаме вярата".

Огромен билборд на полугола "монахиня" в дънки и с молитвена броеница в ръце посреща посетителите на Неапол.

Рекламата на италианските производители на дрехи Rosso di Sera провокира не само местните граждани, но и католическата църква заради предстоящото посещение на папа Франциск в града през следващата седмица.

Изображението в размер 6 х 9 метра предизвика гневна реакция от страна на религиозната общност, които я определят като "порнография" и "богохулство" (вижте в галерията).

По ирония - на десетина метра от сградата, на която е качено рекламното пано, стои друг билборд с изображение на папа Франциск и слоган "Неапол прегръща папата".

От католическата църква обвиняват Rosso di Sera, че нарочно са съчетали скандалната си рекламна кампания с визитата на Светия отец.

Изглежда снимката на младата жена е засегнала не само ревностните католици.

"Аз съм атеист, но смятам, че това е обида към интелигентността, към жените, към добрия вкус и към вярата", пише недоволен коментатор във Facebook.

Дизайнерите, предизвикали полемиката, отхвърлят обвиненията в нарочна провокация спрямо папата.

"Признаваме, че направихме смело маркетингово решение, но целта ни не беше да обиждаме вярата", се казва в позиция на компанията.

"По никакъв начин не сме имали намерение да банализираме молитвата", заявяват оттам и допълват, че изразяват силното си съжаление, че са обвинение в неща, които стоят крайно далеч от ценностите и културата им.

Посещението на папа Франциск в Неапол е планирано за 21 март.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените