Когато Кейт Мидълтън се появи с кецове за 65 долара

Кейт Мидълтън е еталон за стил, а тоалетите й винаги са обект на голямо внимание от страна на журналисти, модни експерти и блогъри. Няколко път в годината всички говорят за херцогинята на Кеймбридж, призната за една от най-стилните жени в момента. Кейт е доказателство, че невинаги са необходими огромни средства, за да изглеждаш добре.

По време на официалните си посещения в Полша и Германия тя заложи на дизайнерските рокли и обувки. Но в четвъртък в Хайделберг тя избра ежедневен тоалет от раирана блуза, дънки и изчистени бели кецове Superga. Моделът, който обу херцогинята, се казва Cotu Classics, предлага се в голяма гама цветове и може да бъде купен навсякъде по света срещу нещо като 65 долара - достъпна цена за истинските фенове на Кейт.

Superga е италианска марка с над 100 годишна история. Естествено на сайта и на Фейсбук страницата на компанията веднага се появи снимката на херцогинята.

Във времената на т.нар. "инфлуенсър маркетинг, всичко което може си пожалае една марка е да ги облече принцеса.

Според Джейсън Феърклоуг - маркетинг-мениджър в GLD Group, производител на Superga - всеки път когато херцогинята се появи с техен модел, продажбите му чувствително се увеличават и в магазините на марката, и онлайн.

И този път едва ли ще е по-различно.

Преди по-малко от година Кейт беше снимана с панталон на GAP, който се продаваше за по-малко от 30 евро на летните разпродажби. Това беше по време на официалното посещение на принц Уилям и Кейт в ботаническата градина Eden Project в Югозападна Великобритания. Панталонът беше изкупен в рамките на същия ден.

Когато се появиха снимките на Кейт, облечена в роклята Shola на Reiss при срещата с Барак Обама и съпругата му Мишел през 2011 г., сайтът на модната къща се срива за минути.

"Няма никакво съмнение, че изборът на Кейт оказа влияние върху нашия бранд. Успяхме да продадем всички бройки на роклята, веднага щом възстановихме онлайн-услугата", разказва основателят и управляващ директор на Reiss Дейвид Райс пред Marie Claire.

Подобен е и ефектът върху Beulah, посочва моделиерът Наташа Руфъс Айзъкс. "Ние бяхме относително неизвестна и млада марка, появата на Кейт в наша рокля определено ни помогна да се покажем на света и да популяризираме каузата, която подкрепяме", казва тя. "Просто не можехме да наваксаме с производството, продадохме всичко, което бяхме ушили", посочва Матю Уилиамсън, дизайнер от Лондон, който също е имал честта да види Кейт Мидълтън, облечена в негова рокля.

Новините

Най-четените