Discovery Communications предлага ексклузивна възможност за партньорство с мобилни оператори в рамките на олимпийските игри.
Новината беше обявена от Discovery по време на Световния мобилен конгрес в Барселона.
Благодарение на първия по рода си „Официален мобилен канал“ операторите ще имат възможност да покажат на своите потребители всеки момент от олимпийските игри.
Като притежател на ексклузивни телевизионни и мултимедийни права в 50 държави на територията на Европа за следващите четири издания на олимпийските игри – от 2018 г. до 2024 г. – Discovery Communications и Евроспорт оползотворяват своите стандартни и платени канали и услуги, насочени директно към потребителя, както и търсят възможности за разширяване на партньорството си с други големи доставчици на територията на Европа с цел олимпийските игри да достигнат до повече зрители на повече екрани от когато и да е било.
Предназначението на „Официалния мобилен канал“ е да даде на доставчиците на мобилни услуги ексклузивната възможност да осъществят кобрандиране с олимпийските кръгове и да предложат на своите потребители достъп до игрите по всяко време.
За да генерира ангажираност, услугата ще бъде създадена като отделен канал, брандиран с логото на съответния оператор по всяко време от денонощието. Каналът ще излъчва най-доброто от олимпийските игри, акценти в реално време и последните новини в допълнение към съдържанието при поискване, което операторите ще могат да използват и за да активират феновете и общностите в социалните мрежи.
Цялата услуга ще бъде на разположение преди, по време на и след олимпийските игри.