Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Umbro обръща гръб на Джон Тери

Спонсорите започнаха да се дистанцират от Тери Снимка: Getty Images
Спонсорите започнаха да се дистанцират от Тери

Капитанът на Челси Джон Тери изчезна от рекламите на гиганта, произвеждащ спортна екипировка Umbro, а мярката е резултат на расисткия скандал, предизвикан от Тери, който обиди защитника на Куинс Парк Рейнджърс Антон Фърдинанд.

31-годишният Тери наскоро загуби и поста капитан на Англия, но все пак ще играе на Евро 2012.

От Umbro потвърдиха, че Тери остава сред играчите, които компанията спонсорира, поне до края на настоящия му договор, който е на стойност 4 милиона лири и изтича през лятото. Но докато не завърши процеса срещу него, насрочен за 9 юли, той няма да участва в рекламите на компанията.

Говорител на Umbro отказа да коментира дали и в бъдеще Тери ще остане свързан с марката.

Действията на Umbro бяха бързо последвани от друга компания, която също е свързана с Челси.

Samsung е спонсор на лондонския клуб от 2009 и от компанията официално обявиха, че тя е обвързана с клуба, но не и някой от играчите и не ползва отделни футболисти за своите послания.

Още един опит за отдалечаване от Тери, който също ще е успешен.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените