Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Ferrari сменя Маса с Бътън?

Цената на Дженсън Бътън на пазара на пилоти отново се покачва Снимка: Getty Images
Цената на Дженсън Бътън на пазара на пилоти отново се покачва

Дженсън Бътън е фаворит за мястото на Фелипе Маса във Ferrari, разкри източник от Скудерията пред италианската преса, въпреки че официално потвърждение на интереса на тима към световния шампион за 2009 все още няма.

Бътън взе първата си победа за 2011 по впечатляващ начин - от последно място в началото на Гран при на Канада до първа позиция в последната обиколка след като мина пет пъти през бокса и изтърпя едно наказание.

Според източника от Маранело, Дженсън Бътън е най-сериозно обсъжданият от босовете на тима кандидат за мястото на Фелипе Маса и дори италианците са се свързали с неговия мениджмънт, за да проверят кога британецът ще бъде на трансферния пазар.

Първият пилот на Скудерията Фернандо Алонсо вече си осигури дългосрочен договор с тима, който ще го остави испанеца при Черните кончета до края на сезон 2016.

От друга страна, настоящият договор на Маса с Ferrari изтича в края на следващата година и наскоро от отбора обявиха, че няма никакво съмнение, че бразилецът ще кара и догодина за Скудерията.

Във Ferrari чакат разпадането на "британския дриймтим" в McLaren, като признак за това се сочи сблъсъкът между Бътън и Хамилтън в Канада. Според част от анализаторите във Ф1, на Дженсън просто му е писнало да прави път на Хамилтън и вече е започнал да играе твърдо спрямо Люис, като използва перфектно срива във формата на колегата си, които от Монако насам свърши една купчина глупости, както на пистата, така и извън трасето.

Бътън има договор с McLaren до края на 2012, като при сключването на контракта през ноември 2009 беше обявено, че Дженсън ще получава по 6 милиона лири на сезон - доста по-малко от това, което заработва Хамилтън.

Предстоящото напъждане на Маса от Скудерията е поредният знак, че влиянието на президента на ФИА Жан Тод в тима продължава да намалява, тъй като мениджър на бразилеца е синът му Никола Тод. А Ferrari е един от основните противници на плановете на Тод за въвеждането на нови двигатели във Ф1 от 2013 година.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените