Празнувайте, хора и мутанти - сериалът Fallout е подновен за втори сезон.
Базираното на едноименните видеоигри шоу може да се похвали с доста топъл прием - има 8,6 в IMDb, както и 94% одобрение в Rotten Tomatoes. Но е ясно, че Amazon ги интересува друго - не одобрението, а как се гледа новият сериал.
И тук данните са повече добри и идват от самата компания:
Fallout е сред трите най-гледани заглавия в историята на стрийминг услугата Amazon Prime Video.
Първият сезон е най-гледаният в платформата от The Lord of the Rings: Rings of Power насам. Забележителен успех с оглед на това, че Fallout се появи в стрийминг платформата едва на 10 април.
Сериалът разказва за света 200 години след ядрен апокалипсис. Някои са се крили в бункери под земята, докато други са свиквали да живеят в новия свиреп свят.
Дженифър Салке, която оглавява студиото Amazon MGM Studios, посочва, че до момента екипът зад поредицата е "надскочил очакванията" на феновете на игрите, като същевременно е ангажирал "милиони нови почитатели с франчайза".
Трейлър на новия хит може да гледате тук:
А успехът на сериала се прехвърля и върху игрите.
Продажбите на заглавията от поредицата са скочили в Европа, а конкретно Fallout 4 - въпреки че е от далечната 2015 г. - е станала най-продаваната игра на Стария континент.
Скокът седмица за седмица е със 7500%, сочат данни на GSD, които следят дигиталните продажби на игри на европейския пазар и физическите пазари в няколко големи европейски държави.
Фактор без съмнение са и отстъпките, които придружават заглавията от поредицата Fallout в момента и които не са случайни, а имат за цел именно да се възползват от успеха на сериала.
Най-голям дял имат продажбите за компютри - 69%, но следва да се отбележи, че геймърите с абонаменти за услуги като Xbox Game Pass и PlayStation Plus Extra имат безплатен достъп до Fallout 4.
Всичко сочи, че сериалът Fallout е втората наистина успешна адаптация на видеоигра на малкия екран след The Last of Us. И това може само да ни радва.
Повече за новия хит може да научите от ревюто ни: