Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Никой не иска да лети с Malaysia Airlines

Редовна гледка в самолетите на Malaysia Airlines, след като от началото на годината два техни полета катастрофираха
Час и половина преди пътуването, няма желаещи да се чекират преди полет с Малайзийските авиолинии
Такива снимки разпространяват потребители в социалните медии, въпреки големите отстъпки, които превозвачът предлага

Малайзийските авиолинии са изправени пред тежка икономическа криза, след като двете най-тежки самолетни катастрофи тази година се случиха с техни самолети. Ако се съди по снимки, публикувани в социалните мрежи, полетите на компанията са почти празни.

Според австралийски издания, компанията почти е удвоила комисионната, която предлага на туристическите агенти в страната, за да резервират места за полетите на компанията - на агентите се предлагат 11% вместо 6% комисионна. Освен това превозвачът предлага и значително по-големи отстъпки. Ако полет между Куала Лумпур и Пекин струва 500 долара за други превозвачи, то с Малайзийските авиолинии може да пътувате срещу само 238 долара.

Именно това е дестинацията, в която през март изчезна полет на компанията с 239 души на борда. Продължава да бъде мистерия какво се е случило със злополучния полет, след като издирването на следи от самолета в Индийския океан не даде резултат.

Миналия месец друга трагедия сполетя самолет на превозвача - MH17 се разби в Източна Украйна, след като беше свален от военна ракета. На борда загинаха 298 души.

Според професор Оливър Макгии от университета Хауърд, компанията гори по 2 милиона долара за почти празни полети всеки ден, а загубите се изчисляват на 1,6 милиона долара на ден.

Новини за полет MH 370

Междувременно австралийските власти обявиха, че изчезналият през март MH 370 е завил на юг по-рано, отколкото досега се предполагаше. Изводите са на база опит за телефонно обаждане, направено малко, след като самолетът изчезна. Това може да се окаже от помощ за откриване на възможното местоположение на останките от самолета в южните части на Индийския океан. Все пак не се очаква да се промени кардинално районът, в който се издирва самолета, но е възможно да се окаже, че останките му се намират малко по на юг.

Австралийското и малайзийското правителство подписаха споразумение за поделянето на разходите по по-нататъшното издирване на самолета, а Китай обеща да изпрати технически експерти.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените