Българските Facebook потребители първи в света използваха новите хештагове на Facebook, за да организират масови протести в страната, пише smartnews.bg.
Хештагът #ДАНСwithme се появи буквално минути, след скандалното назначение на Делян Пеевски за директор на Държавната агенция за национална сигурност. Той бе непрестанно използван от разпространяващите информация за събитието граждани както във Facebook, така и в Twitter.
Според анализ на TweetReach.com, туийтовете за протеста са достигнали до немалките 9,000 потребителя (първи ден) и 16,000 (втори ден), въпреки че мнозинството от протестиращите граждани (над 66,000) се обединиха чрез Facebook - групата „НЕ искам Пеевски за шеф на ДАНС!" събра десетки хиляди за броени часове.
За разлика от много други събития, активността в социалните мрежи се пренесе и по улиците на големите български градове. В неделя само в София имаше поне 20 000 недоволни граждани.