Една от водещите творчески агенции в страната - Nitram, се присъединява към семейството на комуникационната група DDB Group.
Въпреки промяната в собствеността, агенцията запазва своята творческа независимост и ще продължи своя растеж под ръководството на основателя ѝ и настоящ творчески директор - Мартин Димитров.
С процеса на присъединяването Nitram ще разшири портфолиото от услугите, които предлага, с подкрепата на специализираните компании на групата.
Освен ефективни творчески решения настоящите и бъдещи клиенти на агенцията ще могат допълнително да получават дигитални, медийни, PR, BTL и продуцентски услуги, базирани на ресурса и дългогодишната експертиза на DDB Group. Nitram ще получи достъп и до опита на групата от работата ѝ за клиенти извън България, както и възможността да предлага идеи и решения на партньорите си извън страната.
Мартин Димитров определя тази стъпка като завръщане в известен смисъл - точно преди 16 години той става творчески директор на DDB Sofia (в момента guts&brainsDDB), като остава начело на креативния ѝ екип до 2007 г.
"Вярвам, че групата на DDB ще ни даде това, от което истински се нуждаем - мащаб. И също така вярвам, че ще имаме възможност още повече да подобрим творческото си представяне", обяснява Димитров.
Разширяването на палитрата от компании е част от стратегическия план на DDB Group да има разнообразие от агенции, които да предлагат специфични решения на клиентите си с висока добавена стойност. Групата събира чрез стратегически партньорства най-големите таланти на комуникационната индустрия в България, защото вярва, че добрите идеи са най-важната и основна съставка зад всяка една успешна кампания.
"Като група винаги сме поставяли на първо място предлагането на оригинални, иновативни и в същото време - работещи творчески решения. Вярваме, че в странните времена, в които живеем, творчеството е онзи ключ, който ще даде най-добрите решения за бизнеса. С включването на Nitram към нашето семейство ние увеличаваме възможностите пред нашите клиенти - настоящи и бъдещи - да имат богат избор между различните ни агенции с доказано креативно и стратегическо мислене", коментира Добринка Стойкова-Парасхаки, съсобственик на DDB Group в България.
Тази година DDB Group започна и предлагането на BTL услуги като промоционален маркетинг, събитиен мениджмънт, мърчандайзинг, производство на рекламно и промоционално оборудване и др. чрез създаването на специализираната агенция "Готово".