Българският бирен бранд „Загорка" възложи ангажиментите си по рекламното обслужване на марката на рекламна агенция Nitram в търсене на нов подход и нова комуникационна кампания, различни от правените до момента.
„Загорка" е най-иновативната българска марка бира и е стратегически бранд за пивоварна ЗАГОРКА АД. Кампаниите на „Загорка" се отличават с креативност и послания, които остават не само в ежедневния език на хората, но и печелят множество награди в конкурси за реклама.
Новата кампания „Доброто тук", зад която стои Nitram, показва стремежът и тенденцията на „Загорка" да се обърне към българското. Едновременно с това марката изтъква българските пивоварни традиции, използвайки 100% малц родно производство. Любителите на "Загорка" ще й се наслаждават в бутилка с нова форма и с лого на български език, наподобяващо един от първите графични знаци на бранда, но с нов, съвременен щрих.
„В съзнанието ни тези две думи „доброто" и „тук" съществуват и функционират трудно заедно и това не е наша национална черта, а неизменна част от човешката природа. Затова и често се случва да преувеличаваме малкото лошо, а да не съзираме важността на малкото добро. С новата кампанията целим да обърнем това разбиране и да подкрепим българското. И когато сме разпознали истинското българско добро, „Загорка" да добави онази хармония, която да ни кара не само да се почувстваме горди, а в ежедневен комфорт с него." - сподели Елица Иванова, Маркетинг Мениджър „ЗАГОРКА" АД.
В продължение на 4 години, креативен партньор на „Загорка" бе Saatchi & Saatchi, на чиито усилия се дължат последните постижения на бранда, както и наградата златно Effie за кампанията на Загорка Ретро.
Николай Тинков, старши бранд Мениджър „ЗАГОРКА" АД: „Работата ни със Saatchi & Saatchi беше едно пътуване, което извървяхме заедно. Благодарен съм на екипа на агенцията за грижата към марката.