Агенция "Нитрам" реагира адекватно на вълната от коментари покрай новината за "лютеницата с наркотици", която е една от водещите теми в социалните мрежи втори ден.
За един от техните клиенти, лютеница "Гурменица" те пускат визиите "Кажете Не на дрогата".
"Всеки модерен бизнес е социално-ангажиран. И ние така. "Гурменица" се прави от чисти зеленчуци, доставени от най-добрите дилъри на зеленчуци в Македония. Сподели!!! Кажи "Не" на дрогата и "Да" на "Гурменица"!!!" пише в личния си профил във Facebook криейтив директорът Мартин Димитров.
Самият продукт е нов за пазара и все още не се намира в търговската мрежа, но от понеделник ще бъде достъпен за предварителна продажба, "като iPhone".
"Решихме да направим кампанията от днес за днес. Това са клиенти, с които сме работили и по други техни брандове - маслото "Deutsche Markenbutter" (което е краварката в левия ъгъл) и сайта за храна foodfolie.bg. Всъщност, доверието на този клиент в нас е огромно. Така че убедихме го по телефона," сподели Мартин Димитров пред Webcafe.
"Реагирахме за около 40 минути - първо написах пост, докато дизайнерът направи социално-ангажиран лейаут с посланието "Кажете "не" на дрогата".
И това ако не е маркетинг в реално време...