Актьорът Робърт Де Ниро вече може и да е на 75, но е все така деен. Все още снима филми, между които и продукции на Мартин Скорсезе, а освен това знае как да си докара и допълнителни приходи с подходящи рекламни кампании. На мотоизложението в Париж стана ясно, че той е новото рекламно лице на KIA за европейския дебют на техния "Niro".
Или с други думи, Робърт Де Ниро ще рекламира "e-Niro".
Рекламната кампания започва с кратък клип, в който актьорът обяснява на зрителите, че ще виждат все по-често "този Ниро", посочвайки себе си, и "този Niro", посочвайки автомобила. Кампанията стартира заедно с европейския дебют на изцяло електрическата версия на автомобила KIA Niro.
Niro има още две версии - хибрид и plug-in хибрид, които се предагат отдавна на пазара. Това е автомобил не само за хората с отношение към природата, но и онези, които ценят високите технологии и динамично управление, защото Niro притежава стайлинг, качество, комфорт и функционалност на кросоувър, казват от KIA.
Рекламите с актьора също ще бъдат използвани изцяло за европейския пазар и ще включват не само телевизионни спотове, но и дигитална и печатна реклама.
Рекламите ще разчитат на "уникалната способност на Робърт Де Ниро да развлича" аудиторията, обяснява вицепрезидентът на KIA Motors Europe Артър Мартинс. В клиповете актьорът ще обяснява на шофьорите какви са предимствата на e-Niro.
Производителят на електромобила твърди, че e-Niro може да измине 485 км само с едно зареждане. В Щатите в момента се предлагат хибриден вариант на модела.