Dentsu Aegis Network придобива най-голямата независима криейтив B2B агенция в света

Глобалната комуникационна компания Dentsu Aegis Network обяви придобиването на gyro - най-голямата независима криейтив business-to-business (B2B) агенция в света.

Dentsu Aegis Network развива в България медия агенциите Carat и Vizeum, агенцията за дигитален маркетинг - iProspect, търговско подразделение за автоматизирано купуване на рекламни площи онлайн - Amnet, както и подразделението за инвестиционен и медиен мениджмънт - Amplifi.

Компанията вече придоби B2B-агенцията Interprise, която ще се слее с gyro. Така новосформираното от двата бранда звено ще се превърне в най-голямата в света агенция, специализирана изключително в предоставянето на маркетинг решения за все по-бързо растящия се B2B сектор.

През 2016 г. gyro беше обявена за B2B Агенция на годината от авторитетната класация на Advertising Age. Три поредни години (2014, 2015 и 2016) компанията печели и титлата Глобална B2B Агенция на годината на Маркетинговата Бизнес асоциация.

Услугите, които Interprise предлага и които ще бъдат комбинирани с тези на gyro, включват предоставянето на специфични решения за медия планиране и купуване за B2B компании, криейтив услуги, проучвания, данни, програматик решения, управление на събития, създаване на съдържание и външна реклама фокусирана изцяло върху пътуващите по бизнес.

Досегашният криейтив директор на gyro Кристофър Бекър ще оглави новосформираната агенция, а президентът на Interprise Стюарт Гидингс ще отговаря за връзките с клиенти и бизнес развитието на новата мрежа.

По думите на Роб Хорлъл, Изпълнителнен директор на Dentsu Aegis Network САЩ: "B2B сектора преминава през същите големи промени на вече установени правила и начин на работа, през които преминава и потребителски насочения бизнес.

Маркетинг специалистите в областта на B2B непрекъснато търсят единомислещи партньори, които да им помогнат да се ориентират в тази среда и да създадат правилните проучвания, стратегии, подход и изпълнение на всеки етап от потребителското търсене. В този смисъл B2B е критичен елемент от цялостната оферта към нашите клиенти, а комбинациято от знания на gyro и Interprise ще даде изключително предимство на нашите клиенти както в САЩ, така и в останалата част от света".

Според Кристофър Бекър придобиването на gyro от Dentsu Aegis Network е стратегически важен ход: „Заедно ние сме в идеалната позиция да изведем напред и да ускорим така необходимото преоткриване на B2B решенията като интегрираме в едно криейтив, медийна и технологична мощ.

Заедно с Dentsu Aegis, gyro ще предложи още по-висока стойност на своите партньори ще разпери по-високо крила за достигането на своите цели и мечти.

Това е исторически момент за всички, защото ще ознаменува ерата на какво е било и какво предстои в пълното обновяване на сферата на B2B решенията в глобален мащаб. Заедно, Dentsu Aegis и gyro ще преоткрият начина по който виждаме, консумираме и усещаме рекламата на бизнеса към хората".

Стюард Гидингс допълва: "Самия размер и глобалното значение на B2B-пазара изисква от агенциите за предоставят адекватни решения, които да го обслужват. Сложната и уникална екосистема на B2B-купуването налага наистина интегриран, глобален подход, изграден върху истинското разбиране на B2B-аудиторията, познанията в детайл и творчески опит от най-високо качество.

Доказано силния криейтив, създаване на съдържание и стратегическите възможности, с които разполага gyro, в комбинация със сериозните познания за бизнес аудиторията и дигиталната експертиза на Interprise и Dentsu Aegis Network ще устеят да постигнат именно това".

Новините

Най-четените