Трейлърите, които бяха по-добри от самите филми

Трейлърът е начинът филмовите студиa да грабнат вниманието на зрителите и като с магнит отрано да привлекат парите им. Да се сглоби успешен трейлър обаче не е никак лесно.

В рамките на между минута и половина и три минути трябва да бъде показан накратко сюжета, да бъдат представени героите, да се създаде представа за атмосферата и динамиката на действието. Необходим е правилен подбор на музиката и впечатляващ монтаж.

Ако става дума за комедия, нужни са поне няколко смешки от филма, но не всичко най-добро. Ако говорим за екшън, то в трейлъра трябва да намерят място някои от по-зрелищните каскади като наистина интересното остане за големия екран.

Дори едно от тези неща да не е на мястото си, трейлърът няма да ангажира достатъчно зрителите, че да ги накара да дадат парите си за кино, вместо да дебнат за филма по торент тракерите.

Има и друг вариант - интересен и грабващ трейлър да събуди интереса ти за филм, който по-късно да се окаже пълно разочарование.

В рекламното клипче сякаш го има всичко онова, което искаш от заглавие в даден жанр. Толкова ентусиазиран си, че ти се иска още сега да тичаш към киното. Когато дойде време за премиерата на филма и си се паркирал на едно от местата в киносалона, не подозираш как два часа по-късно ще си тръгнеш отегчен, омърлушен, а понякога и доста ядосан.

Във видеото можете да видите няколко такива случаи, при които трейлърите са по-добри от целия филм, който рекламират.

Новините

Най-четените