Специалистите по маркетинг твърдят, че доброто лого трябва веднага да привлича вниманието. От друга страна, когато за логото ти говорят всички, това не винаги значи, че се справяш добре. Понякога е нужно някой зложелател онлайн просто да завърти знака, за да започнат шефове, пиари и маркетинг специалисти да се червят пред камерата.
Друг път, дизайнерите просто не си представят какви интерпретации може да има някоя извивка, направена от тях почти машинално. Това ставаше особено често преди години, когато безразборната употреба на компютърни ефекти правеше всичко „модерно". Въпреки това, все още се случва хората да се хванат за главата при вида на логото, за което някой е дал стотици хиляди.
И не, не става въпрос за вдъхновеното от съвършената кулинарна форма на омлета туристическо лого на България, нито за сниманите с десния бутон на мишката кадри от представянето му. През 2007 г. във Великобритания имаше не една и две широко отворени усти, когато се разбра, че дизайнерът Волф Олинс е прибрал близо 800 000 долара за излязлото сякаш от 1981 г. ръбато и розово олимпийско лого.
В други (по-евтини, надяваме се) случаи, можем да си обясним решенията на дизайнера единствено с теориите за скритите проявления на неудовлетворените сексуални желания. Трудно е да си отговорим, обаче, какво си е мислел човекът, който е работил по поръчка на католическата църква през 1973 г...
По-горе ще видите подборката на demilked.com от лога, които е странно, че не са докарали побой на авторите си.