79% от всички важни решения се вземат около маса.
С тази кратка и на пръв поглед безобидна статистика рекламната агенция Buzzman илюстрира как животът ви може да се промени, докато планирате бъдещето около маса на IKEA.
Кампанията върви с три рекламни спота, произведени за френското подразделение на IKEA, под слогана "Върни се на масата".
Всяко от трите видеа започва с мистериозни и необясними обстоятелства.
В един от тях, например, младо момиче на име Анна се събужда в нудистка колония и обикаля наоколо в потрес от голите шкембета и задни части на новите си съседи, докато се опитва да се прикрие с помощта на дамска чанта, а в очите й се чете тревожното "Как, по дяволите, се забърках в това?".
Отговорът идва секунда по-късно - с ретроспекция към онзи момент, в който в отсъствието на Анна компанията решава на маса, че "нудистката ваканция" би била супер приключение.
В друг клип, младият Ерик се събужда посред нощ, за да открие, че странният му нов съквартирант Гюнтер издава налудничави звуци, докато го съзерцава втренчено от люлеещия се стол в спалнята му и т.н. Разбира се, решението за настаняването на Гюнтер е взето около масата, докато "жертвата" Ерик го няма.
В третото рекламно видео родителите на Бастиан решават "на маса" да го изпратят на летен лагер за скаути, които приличат леко на амфетаминови наркомани, извадени от Breaking Bad.
Всички клипове завършват с призив "Върни се на масата", плюс няколко опции на четири крака от новия каталог на IKEA.