Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Междузвездни войни за фланелката на Юнайтед

Емблемата на Adidas e греела на гърдите на невероятни футболисти на Юнайтед. На тази снимка отпреди близо 30 години са Норман Уайтсайд, Брайън Робсън и Франк Стейпълтън.
Брайън Робсън преди финала за ФА къп срещу Кристъл Палас през 1990-а на "Уембли".
Брайън Маклеър, Стив Брус и Марк Хюз ликуват! Юнайтед току що се е класирал за финала на КНК през 1991-а, след като е елиминирал Легия Варшава.
Ретро? Кристиано Роналдо и Уейн Рууни бяха неудържими в този екип на Nike.
Nike облече Юнайтед в каре през миналия сезон, който завърши с шампионска титла.

Adidas влиза в люта битка с Nike да измести емблемата на конкурентите от екипа на Манчестър Юн.

Само няколко дни, след като Puma подписа с Арсенал рекордния за Англия спонсорски договор на стойност 35 млн. паунда на година, Adidas пожела да сложи своя знак върху екипировката на "червените дяволи", а сделката се очаква да достигне космическите 70 млн. паунда на сезон.

В момента Nike облича Юнайтед, а американците наливат ежегодно в клубната каса по 23.5 млн. Договорът между двете страни изтича следващата година и изглеждаше почти сигурно, че ще бъде продължен, но след намесата на Adidas, събитията търпят обрат.

Контрактът за екслузивитет между Манчестър Юн. и Nike приключи на 1-и юли миналата година и ръководството на английския шампион има право да води преговори с други марки.

Представители на Adidas първи пристигнаха в клубните офиси, а презентацията им за планираното предстоящо сътрудничество е отнела почти цял работен ден.

Американците от Warrior, които осигуряват екипировката на вечния враг Ливърпул и плащат по 25 млн. на тима от "Анфийлд", също са отправили своята оферта.

Очаква се и Puma да продължи офанзивата си и след успешната развръзка с Арсенал, да се пробва и с Юнайтед.

Сериозни противоречия по клаузи в новия договор с Nike, отвориха вратите за преговори с други компании, а от Adidas реагираха светкавично. Наддаването тепърва предстои, а победителят е... Манчестър Юн.

Английският гранд ще се обвърже с новия си спонсор за 5 години, а сделката за този период ще осигури на клуба приходи от 350 млн. паунда.

Независимо от колебливия сезон под ръководството на Мойс, "червените дяволи" продължават да са най-конвертируемата футболна марка на Острова.

Още едно доказателсто, че формата е временна, а класата е вечна.

За сравнение - Челси получава по 20 млн. от Adidas, а градският съперник Манчестър С. - 12 млн. от Nike...

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените