Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Обяснено: Защо Рома представя новите си попълнения до снимки на изчезнали деца

Във всяко видео Рома показва лицата и имената на изчезнали деца в САЩ и Италия, както и телефонния номер, на който всеки с полезна информация за случая може да се обади.
Във всяко видео Рома показва лицата и имената на изчезнали деца в САЩ и Италия, както и телефонния номер, на който всеки с полезна информация за случая може да се обади.

В последните години Рома си спечели името на най-иновативния клуб, що се отнася до използването на социалните мрежи, и в частност – представянето на нови попълнения.

През 2017 година „вълците“ започнаха новата тенденция, а през 2018-а умишлено представяше новите играчи с изключително лоши колажи, направени на PhotoShop.

Всеки от тези ходове спечели своеобразната награда на феновете за футболен профил №1 в социалните мрежи, особено в Twitter.

Сега римляните имат нова цел. През 2019-а клубът ще поеме по напълно различен път в опит да покаже социална ангажираност.

Рома вече работи със социалните власти в САЩ и Италия, за да помогне в издирването на изчезнали деца. „Вълците“ са се свързали с Центъра за изчезнали деца в Щатите и с Telefono Azzurro – местният еквивалент в Италия, и започнаха да представят новите си попълнения, редом със снимки на изчезнали деца.

Първото подобно видео беше пуснато за представянето на Леонардо Спинацола, който пристигна на „Олимпико“ от Ювентус в замяна на Лука Пелегрини, като „бианконерите“ платиха още 7,5 млн. евро.

От клуба обявиха, че ще пускат по две такива видеа при всеки нов трансфер – едно на английски и едно на италиански, със снимки на деца, изчезнали в САЩ и Италия. Съобщиха още, че работят и с властите във Великобритания, на които също да съдействат с този проблем.

В понеделник Рома направи още един трансфер, привличайки Амаду Диавара от Наполи срещу 21 милиона евро, и пусна нови две подобни видеа.

„Около един милион деца по света изчезват всяка година, но само малък процент биват намерени“, написаха още от Рома, добавяйки, че целта им е „публичността на тези случаи да доведе до щастлив край за някого някъде и до колкото и малко късче полезна информация за изчезнали деца“.

Наистина, изключителен жест, който показва, че футболът е много повече от спорт. Много повече и от най-великата игра.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените