Реклама за милиони

Всеки бизнес има нужда от реклама, поне така твърдят специалистите. Но в страни, които не разполагат с неограничен финансов ресурс, рекламата е лукс, който не могат да си позволят.

Логично е да предположим, че България е от страните, които не могат да харчат свободно за реклама, поради тежкото състояние на икономиката, поради финансовата криза и поради ред други фактори. Логично е, но не е факт.

Сумата, която ще похарчи нашата страна за реклама на туризма е грубо около 15,000,000 лв. според публикациите в интернет.

Рекламни клипове, рекламни сайтове за милиони евро, доста екстравагантно и смело решение, не мислите ли?

Преди дни двама българи, Михаил Ганев и Станка Златева прославиха името на България по целият свят, като спечелиха световни титли и това, което ми направи впечатление е че в радостта си те развяват българския флаг, по точно се загръщат в него. Патриотичен акт, нали? Страната, която ще ги „награди" с колко - с 10,000 лв? За световна титла?

Мисля си, защо България плаща милиони за реклама, но не може да плати един милион за световна титла? Защото сме бедни?

Защо вместо да снимат отчайващи клишета, на които западният свят е преситен, не помислят да използват славата на нашите спортисти и да я „впрегнат" да работи за популяризирането на туризма?

Защо вместо да обиждат нашите световни шампиони с недостойни подаяния не ги „наемат" като рекламни лица и не им платят както подобава, а пълнят сметките на фирми със съмнителни, поне за мен, професионални качества?

Защо? Всички знаем защо.

Признавам, че съм учуден, че все още има спортисти в България, които използват националното знаме, за да изразят радостта от победата си. Вече не разбирам тази всеотдайност на нашите момчета и момичета...

Новините

Най-четените