XIX-тото издание на фестивала ФАРА ще се проведе в началото на юни в Пловдив.
За пореден път фестивалът на Българската асоциация на комуникационните агенции ще представи най-добрите рекламни форми и кампании, създадени в България и реализирани в страната или в чужбина през тази или миналата година.
Комуникационните агенции ще демонстрират своите постижения в 26 различни категории, разпределени в няколко раздела: "Аудио-визуални форми и копирайтинг", "Художествено оформление и дизайн", "Дигитални форми и креативно използване на медиа" и "Кампании".
ФАРА е не само вдъхновяващо съревнование на креативни идеи, но и престижен форум за обучение с международни лектори. Фестивалът е и място за "сверяване на часовника" с тенденциите в индустрията по света, поясняват организаторите. Лекционният панел тази година е под мотото "Креативност и ефективност" и включва авторитетни имена с богат практически опит и награди от международни фестивали от ранга на Cannes Lions.
В конкурсната програма на ФАРА 2018 могат да участват само комуникационни агенции. Заявки се приемат до 30 април на интернет сайта www.fara.bg или на място в Българската асоциация на комуникационните агенции.
ФАРА 2018 ще се проведе между 7 и 9 юни в Дома на културата "Борис Христов" в Пловдив.