Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Собствените марки на BILLA вече носят 9.3 процента от оборота

Най-купувана е марката BILLA, следвана от Clever, съобщиха от компанията по време на специална пресконференция Снимка: BILLA
Най-купувана е марката BILLA, следвана от Clever, съобщиха от компанията по време на специална пресконференция

По време на специална пресконференция Бойко Сачански, управител на BILLA България изнесе данни относно оборота на търговската верига в страната. По думите му се наблюдава завишен интерес към собствените марки на BILLA, които вече допринасят за общо 9.3% от оборота на компанията.

Това са марките BILLA, Clever и BILLA Premium.

Сред най-предпочитаните собствени марки на търговската верига е марката BILLA, която не отстъпва по качество на най-добрите в продуктовата категория, обобщи Сачански.

Тази марка генерира цели 4,3% от оборота на веригата, а всеки продукт отговаря на изискванията на клиентите, тъй като се подбира след детайлни тестове и проучвания. Потребителите могат да избират от над 400 артикула от марка BILLA, които са на достъпни цени.

Според ръководството на BILLA България, сериозен интерес има и към марката Clever, която предлага гарантирано качество на по-ниска цена. От Clever в магазините на веригата може да се намери разнообразие от над 300 продукта.

Всяка седмица цените на продуктите Clever се съпоставят с тези на продукти от други търговски вериги и марки, които са в една и съща продуктова категория и с идентична спецификация, след което цената се актуализира към по-ниската.

Марката BILLA Premium пък позиционира продукти с най-високо качество в премиум-сегмента. Любителите на изтънчения вкус имат достъп до над 60 артикула на по-ниска цена в сравнение с други продукти от този клас, предлагани от други вериги и производители.

Пред журналистите беше представена и биомарката на BILLA - Alnatura, която вече може да бъде намерена във всички магазини на BILLA в страната. От нея се предлагат над 200 продукта, които се отличават с използването на биологично отглеждани суровини с високо качество.

"Собствените марки на BILLA са гарант за високо качество и достъпна цена. Селектираме внимателно доставчиците, с които работим, като много от тях са български. За нас е важно те да следват най-високите стандарти на производство и да не правят компромиси с контрола. Собствените ни марки имат сериозен потенциал за развитие и за утвърждаване на пазара. Затова се стремим непрекъснато да обогатяваме продуктовото портфолио, за да отговаряме на потребностите на нашите клиенти", коментира още Сачански.

В пресконференцията участваха още Христо Атанасов, оперативен директор на BILLA България, Кирил Вътев, собственик на фирма "Тандем", произвеждаща продукти от собствените марки, и професор Божидар Попов, председател на Българското дружество по хранене и диетика.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените