Докато Гинка Върбакова преговаря в Чехия за покупката на ЧЕЗ, в българските онлайн-медии се появиха масово рекламни банери на компанията й "Инерком".
Кампанията e обхванала разнообразни новинарски канали - от бизнес-ориентирани издания като сайтовете на "Капитал" и "Инвестор", до агенция ПИК и др.
Банерите с размер 300х600 пиксела са директно програмирани в сайтовете, а не се появяват през програматик-система.
"Инерком", която доскоро беше непозната за широката публика, се рекламира като "един от най-големите български производители на енергия от соларни централи", "създава нови бизнес възможности, развива иновативни технологии", и "работи за стабилна, нисковъглеродна и зелена икономика".
Дружеството на Гинка Върбакова управлява четири соларни парка, които продават електроенергия на компании от групата на EVN.
В петък стана ясно, че процедурата по сделката за ЧЕЗ ще се проточи поне още един месец. Очаква се в края на март или началото на април да се проведе нова серия от срещи между "Инерком" и ЧЕЗ, за да се проверят вариантите за продажба на българския бизнес на чешкото дружество.