Стоичков преби шофьор на "България днес"

Христо Стоичков нападна със заплахи и псувни екип на вестник "България днес" и преби шофьора на редакционната кола, съобщава "24 часа". Журналистите са били в района на Етрополския манастир, където е сватбата на Христина Стоичкова и хърватина Лука Белич.

Шофьорът Петър е в шок след побоя, който му нанесъл Стоичков. Той е с подуто лице, синини по цялото тяло и сцепена устна. Петър направил опит да избяга и да се спаси като дал газ на задна скорост. Тогава ударил една от колите на гостите на Стоичков. Лицето на жертвата е подуто след побоя

"Това е абсурд. С нищо не сме ги предизвикали. Когато пристигнахме полицай ни насочи към задния паркинг на манастира, където имаше и автобус с гости. Зад нас караше и Стоичков. Не сме излизали от колата. Направих няколко кадъра. След това излезе отвътре и се насочи към нас. Придружаваше го негов приятел. Помолих шофьора да заключи колата отвътре, защото знам за характера на г-н Стоичков. Тогава той му нареди да отключи с доста груб тон. После застана пред колата така, че не можехме да потеглим. Искахме вече да си тръгнем", разказва фотографът на "България днес" Борислав за началото на конфликтната ситуация.

Все пак шофьорът Петър отваря само прозореца. Тогава Христо Стоичков започнал да обижда и да псува журналистическия екип. Колегите казали, че си тръгват и го помолили да ги пусне. Той обаче им наредил да излизат от автомобила. След това отворил вратата на колата и започнал да бие шофьора с юмруци и ритници.

"Петър викаше за помощ, но това не спря Стоичков. В същото време приятелят му се опитваше да ми вземе фотоапарата. Няколко пъти ми каза: "Мишка, излизай от колата", но аз отказах.

През това време Стоичков продължаваше да бие шофьора, който вече беше в шок. Бяхме изпаднали в паника. В един момент, както вратите бяха отворени, шофьорът даде газ и потеглихме назад. Ударихме се в кола на някой от гостите на сватбата", продължава с разказа фотографът.

След пътния инцидент на място идва полицаят, който в началото пренасочва момчетата към задния паркинг. Униформеният служител на МВР се опитал да успокои Христо Стоичков. Той обаче продължавал да бълва заплахи към двамата. На инцидентите с побоя и с катастрофата имало много свидетели. След удара на редакционната кола с БМВ-то на паркинга дошъл екип на "Пътна полиция", за да опише инцидента.

Колегите от "България днес" са изплашени, защото други двама приятели на Стоичков се заканили да ги настигнат по пътя. В момента те са с полицаите и дават обяснения за катастрофата след опита за бягство от нападението на Христо Стоичков. Те ги предупредили, че ще ги пуснат ако изтрият записите от фотоапарата. Колегата фоторепортер обаче категорично отказал.

От пресцентъра на МВР казаха през "24 часа", че на мястото има екип на "Пътна полиция", който е там заради катастрофата. Колегите от "България днес" вече са в безопасност и дават показания в местното районно управление за нападението на Христо Стоичков и приятелите му над тях, както и за побоя над шофьора на редакционната кола.

През 2008 г. Христо Стоичков преби и фоторепортера Любомир Асенов, който се опитал да го снима в Барселона. Видял го как прави кадър, настигнал го, забил юмрук в лицето му и го свалил на земята. В същото време псувал бременната му тогава съпруга.

#11 7 28.08.2016 в 08:59:49

До "кирил кръстев" Уважаеми г-н Кръстев, би трябвало освен успял и проспериращ, т.е. разполагащ с много пари, човек да е и малко от малко културен или поне да спазва елементарни норми на поведение. Това не е изолиран случай с "гордостта на България". Папараците са досадни навсякъде по света, но това не значи, че трябва да им налитат с бой. Тези неща се контролират предварително. И дано някой ден да престанем да се гордеем най-вече с единия точен ритник. Пък бил той и проспериращ.

#14 7 28.08.2016 в 10:32:07

Чл. 29 от Конституцията на РБ: Никой не може да бъде подлаган на мъчение, на жестоко, безчовечно или унижаващо отношение...

#16 7 28.08.2016 в 11:04:34

Прав сте, Родриго, но ако при всяко "опъване на нервите" прибягваме до побой, да не се чудим на някои неща ...мутренският модел на поведение е заразителен, но неприемлив. Със сигурност има по-цивилизован начин за категорична реакция. Папаракът все пак не е изконно българско явление.

#18 No name 28.08.2016 в 11:22:13

Сега трябва да променят рекламата със Стоичков и да звучи така: "Журналистите са ми абонати."

#20 theo 28.08.2016 в 12:36:51

Прав сте, 7, със сигурност има по-цивилизован начин за категорична реакция. Като, например, да извикаш охраната (каквато със сигурност е имало на събитието) и да им кажеш да изхвърлят натрапниците като мръсни котета, не забравяйки при това да им конфискуват всички камери, фотоапарати и телефони и да ги направят на сол. Разбира се, това е незаконно. Те го осъждат, той им ги плаща и всичко приключва без тъпи клипчета за доказателство и още по-тъпи съчувствени статии за "колегите" в Уебкафе.

#21 7 28.08.2016 в 13:33:46

Сигурно има и още по-цивилизован начин...зависи от качеството на подготовка на охраната. Да сте виждали , напр.,охраната на Уилям и Кейт да прави камери на сол? При това, обзалагам се, те двамата , пък и много други, са далеч по-преследвани от папараци, отколкото нашата футболна звезда.

#22 theo 28.08.2016 в 15:17:23

Безспорно сте прав, 7. Но какво ще се случи, ако въпросната кралска охрана помоли учтиво, чисто по английски, някой журналист да спре да снима, а онзи отвърне "Ми не, ще продължа да снимам"?

#23 7 28.08.2016 в 15:38:06

Струва ми се, че до подобен диалог изобщо няма да се стигне. Ще са взети всички необходими мерки такова нещо да не се допусне на мястото на събитието. Също така, доколкото зная, има техники на безопасно "извеждане" на нарушителите. Все пак, не съм специалист, но принципно нещата се предвиждат отдалеч, когато има някакви частни събития от папарашки интерес. Неслучайно папараците висят по дърветата и се крият къде ли не, за да "отстрелят" някого в интересна ситуация . Просто не биват допускани в достатъчна близост до съответната личност.

#24 theo 28.08.2016 в 16:27:26

7, последното изречение в коментара Ви изчерпва цялата истина. Но възможностите и ресурсите на британската кралска охрана са несравними с тези на Стоичков или на която и да било друга личност. Затова и не е редно да се сравняват двете ситуации.

#25 7 28.08.2016 в 16:39:02

Е, да, така е, не си представям, все още, която и да е наша охрана да се държи като кралската. Но навярно е било възможно да тушират нещата по отрано, вместо звездата да влиза в ролята на самоохранител- чак толкова беден, да няма охрана за такова важно събитие, не е...

#26 theo 28.08.2016 в 18:28:47

"Но навярно е било възможно да тушират нещата по отрано, вместо звездата да влиза в ролята на самоохранител- чак толкова беден, да няма охрана за такова важно събитие, не е... " =============================================== Именно!

#27 Бегущий Волк 28.08.2016 в 20:07:46

Глей с“а, Сичуейшън ис ту партс - фифти-фифти. Самтамс уин, самтамс люн. Е, па те то“а път са зАгубиле. Това е да си доктор Хонорис кауза, защото по-умен може да стане, но по-прост - никога...

#29 mima 28.08.2016 в 20:33:50

Само в България наричат папараците журналисти...

#30 Kleptoman 28.08.2016 в 21:00:03

28Maxim Velkov | 28.08.201620:13 В държавата Борисовстан, лице бивш футболист, налага хора, защото така е решил! С какво Стоичков се различава от побойниците на околовръстното и кой закон му разрешава сам да прилага телесни наказания?Каква е причината Стоичков да не е в ареста? За едно си прав,че държавата е зле и няма закони!В противен случай,лицето ....не знам си кое(папарака) би следвало да бъде изгонен от събитието,което е частно и на което не е бил поканен...най-малко пък му е било позволено да снима!След като държавата не прави нищо,защо да не са саморазправят с него?!?!А относно с какво се различава Стоичков от тези на околовръстното ...За разлика от тях , на това събитие той е домакин и има право да изхвърли всеки един ,който не е бил сред поканените!И престанете да плюете все едно е единствената звезда ,която напада папараци!Пишете в Ютюб и ще видите ,че половината известни актьори и певци,които не са българи и живеят в цивилизовани държави, имат подобни клипчета,където търсят саморазправа с наглите папараци.В цивилизованите държави,обикновено се плаща ,за да получиш права/разрешение или най-малкото се пита!Но понеже нашият папарак е голямата работа, нито е питал,нито е предлагал пари и логично си го е получил!

#35 Kleptoman 29.08.2016 в 14:20:07

32Дракон с кисело зеле | 29.08.201601:11 За разлика от тях , на това събитие той е домакин и има право да изхвърли всеки един ,който не е бил сред поканените! --- Две неща. Първо, може и да има право да изхвърли непоканени хора, но няма право да налита на бой. Можел е да извика полиция и да реши нещата цивилизовано - още повече, че, както става ясно от статията, човекът, когото е нападнал, не е бил на територията, на която се е извършвало тържеството, а на паркинга. Разбира се, за Стоичков явно е било по-важно да се покаже като големия як мъж, отколкото да не прави простотии на сватбата на детето си. Пък и самият факт, че журналистите са били насочени към паркинга от полицай, показва, че май-май са били напълно в правото си да бъдат там - обаче на един неандерталец какво му пука за това??? Второ, ако една публична личност не иска важните събития в живота й да бъдат отразени в пресата, може да не ги обявява публично. Много удобно си отговорил на определен цитат,изваждайки го от контекста! И аз да ти кажа няколко неща. 1.Събитие не се свежда до мястото на което се провежда тържеството ,а през целият маршрут, от началото до края! 2.Много интересно как познават закона и знаят ,че Стоичков нямал право да ги пребие ,а не знаят ,че те нямат право да снимат някого без неговото изрично позволение?!?! 3.Това ,че е оповестил публично ...не означава ,че кани всички да снимат или да са гости на сватбата на дъщеря си ,а само информира. 4.Много известни личности в световен мащаб са се саморазправяли с папараците!Можете да откриете снимков и видео материал,но това не ги прави прости...просто показва ,че са хора и имат праг на търпимост и в даден момент не издържат!Просто папараците са много нагли! 5.Относно побоя е 99% сигурно ,че е силно преувеличен.Вероятно папарака е отнесъл някой шамар и малко псувни,което не е правилно,но и в крайна сметка,след като е бил помолен многократно да напусне и не го е направил ....е било логично да се случи нещо подобно.За това не е виновен Стоичков ,а държавата ни!Ако съдебната ни система беше наред .....този нямаше и да си помисли да снима без разрешение,защото щеше да плаща после глоби ,за които да работи цял живот. 6.Не забравяйте ,че Стоичков от дълго време живее и работи в чужбина.Там ако се случи подобно нещо ,ще го осъдят и ще има да плаща ......Все пак за 20+ години не се е чуло да прави подобни работи защо ли ?

Новините

Най-четените