Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Тази банка е различна и иска да ти го покаже

Без актьори, без клишета - новата рекламна кампания на "ПроКредит Банк" е уникална Снимка: ПроКредит Банк
Без актьори, без клишета - новата рекламна кампания на "ПроКредит Банк" е уникална

"Я! Не изглежда много като банка! Къде са гишетата? А вратовръзките?"

Видяхте ли тази страшно свежа и нетрадиционна реклама?

Тя е от онзи тип, който не те кара да отидеш да миеш чиниите, за да уплътниш времето през досадния рекламен блок. Това е цветен, разчупен клип, който гледаш с удоволствие и си казваш: "Браво, най-накрая някой да направи нещо оригинално!".

И ти иде да му благодариш за неконвенционалния подход и искрата живец в морето от клишета.

Този някой е "ПроКредит Банк" и ако в клипа не се споменаваше банка, няма как да повярваш, че рекламата е именно на подобна институция.

В него няма актьори в костюми, няма изкуствени фрази и измислени ситуации. Няма проценти, лихви и щастливи кредитополучатели, които се здрависват с банковия служител от другата страна на бюрото.

Всъщност изобщо няма бюра, нито какъвто и да било сух и скучен реквизит, който свързваме с представата си за банка. Няма изкуствени усмивки и фрази, за които се питаш кой е написал толкова сковано.

Има зеленина, ярки цветове и неформална атмосфера, а клипът е сниман в реалния централен офис на "ПроКредит Банк".

В него са показани истинските служители на банката, които идват на работа с колело и стоят в офиса по тениска. Готино и неформално.

От клипа лъха уют, който не подозираме, че може да съществува в банка.

С подобен необичаен подход "ПроКредит Банк" премахва рязко тежката институционална дистанция и пуска зрителя "у дома си", там, зад стъклените стени и гишетата. Изненадва го, защото досега той е смятал, че в банка не може да бъде уютно и комфортно.

Че там, в свят на числа, падежи и сметки, работят скучни роботоподобни хора в униформи и костюми.

Тази банка обаче смело показва, че е различна.

Това е и посланието на цялата рекламна кампания, която "ПроКредит Банк" вече стартира - "Една друга банка". В нея в поредица от клипове се представят реалните служители на банката, с истинските им имена, позиции и хобита.

Те са "звездите", "играят" себе си и разказват за работното си място и продуктите на банката по свой начин.

Пилотният спот е точно в целта - категорично различен и с категорично ясно послание - това сме ние, гордеем се с това, което правим, и най-добрата реклама за нас е само да ви го покажем.

Служителите на "Прокредит Банк" се чувстват като у дома си и банката иска да покаже, че се гордее с това. Снимка: ПроКредит Банк
Служителите на "Прокредит Банк" се чувстват като у дома си и банката иска да покаже, че се гордее с това.

Да ви покажем, че служителите ни се чувстват като у дома си, че атмосферата на офиса ни е приятелска, неформална и уютна. Защото у дома, сред приятели и в обстановка без условности и вратовръзки, се чувстваш най-сигурен и на място.

А не е ли това е най-важното за една банка - да ни вдъхне сигурност, спокойствие и доверие.

От "ПроКредит Банк" знаят, че те се създават, когато си честен и отворен. И показват точно това - собствените си служители в ежедневието им, и собствената си "кухня". Не крият нищо.

Подходът е брилянтен - подставени интервюта, кухи реплики и актьори няма как да предизвикат доверието, което може да провокира искреността на естествения, реален човек, който не е свикнал с камерата и позата.

И че той, служителят, е далеч по-подходящ за лице на банка, защото работи в нея.

Служителите на "ПроКредит Банк" са "звездите" на рекламната кампания. Снимка: ПроКредит Банк
Служителите на "ПроКредит Банк" са "звездите" на рекламната кампания.

Той ти показва, че в неговата банка ще се чувстваш на място, понеже и той се чувства като у дома си. Че е най-комфортно, когато и остреща са честни и открити.

Концепцията на подобна кампания е интересна и защото показва ненатрапчиво още нещо изключително важно за банката.

"ПроКредит Банк" инвестира изключително много в развитието и експертизата на служителите си.

В работата ѝ е залегнал принципът, че служителите са тези, които представят банката и олицетворяват философията ѝ. Именно това демонстрира и рекламна кампания, в чийто център са работещите в банката.

А началото на кампанията - растението в първия кадър от първия клип, също изобщо не е случайно. Устойчивото, дългосрочно развитие е мисията на тази банка и на партньор с подобна визия можеш да се довериш.

Чакаме с нетърпение следващите клипове и новата порция свежа реклама. Едва ли ще ни разочароват, защото вече нямаме съмнение, че "ПроКредит Банк" наистина е една друга банка.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените