Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Amstel предизвиква хората да наливат повече време в истински ценните моменти

Amstel започна кампанията за събиране на ценните моменти в ежедневието на българите
Amstel започна кампанията за събиране на ценните моменти в ежедневието на българите

Amstel отправя предизвикателство към хората у нас да наливат повече време в истински ценните и качествени за тях моменти. Това стана ясно след като марката обяви старта на своя проект за събиране на ценните моменти в ежедневието на българите.

Всеки може да вземе участие в инициативата „Time Well Spent", като сподели какви са неговите специални моменти на онлайн платформата www.timewellspent.bg.

Един от участниците ще спечели екскурзия до Амстердам за двама, а други 540 ще получат предметни награди, уточниха от бранда в България, който се произвежда и предлага от компания ЗАГОРКА.

В рамките на предизвикателството Amstel отправя 30 предизвикателства към участниците. Всеки може да избере кое от тях да приеме и направи, като за изпълнението им участниците имат на разположение две седмици.

Предизвикателствата варират от разходка в парка с близки и приятели, пътуване до някой от 100-те туристически обекта, или посещение на рок концерт. Инициативата ще продължи до 20 юли.

„Селектирахме предизвикателствата след проучване на тема какво за българите означава добре прекарано време. Резултатите показаха, че 70% от хората искат да наливат повече време в пътувания и активни уикенди с приятели и семейство, а шест от десет биха желали по-често да посещават публични и социални събития, като концерти, тетатрални постановки, кино и изложби", коментира Валентина Йенсен, бранд мениджър Amstel в „Загорка" АД.

Успоредно с предизвикателствата към потребителите Amstel събра и четири популярни личности, които заедно с марката ще търсят формулата на добре прекараното време.

Съвременният български автор Емил Спахийски, фотографът Делян Марков, певицата Ваня Щерева и журналистът Ивайло „Нойзи" Цветков се впускат в предизвикателството да налеят време в моментите, които си заслужават.

В рамките на проекта всеки от тях ще покаже и реализира своето виждане за добре прекарано време. А дали предизвикателството е изпълнено или не, ще може да се проследи на сайта www.timewellspent.bg.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените