Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Нова игра във Фейсбук печели почитатели, Къде е "Краси" подлуди мрежата

Нова игра във Фейсбук печели почитатели, Къде е "Краси" подлуди мрежата Снимка: Майонеза "Краси"
Нова игра във Фейсбук печели почитатели, Къде е "Краси" подлуди мрежата Снимка: Майонеза "Краси"
Нова игра във Фейсбук печели почитатели, Къде е "Краси" подлуди мрежата Снимка: Майонеза "Краси"

"Най-добрата майонеза!" обяви поредния старт на традиционния конкурс KrassiPlay. Тази година забавлението е тотално - трябва само да играеш и да познаеш къде е скрита майонезата. Има няколоко подноса с продукта, които се движат, a ако си достатъчно концентриран и внимателен, няма да ти е трудно да познаеш къде се крие кофичката на "Краси".

Наградите са страхотни - БЛУТУУТ КОЛОНКИ. Играта вече стартира на 28 октомври и ще продължи до 10 ноември във Фейсбук. Повече информация за нея и правилата й можете да видите на: https://www.facebook.com/krassi.bg/.

До момента хиляди фенове взеха участие в KrassiPlay. Шанс за награда има всеки познал къде е опаковката на "Краси", а шансът се увеличава с броя спечелени игри. Нали си спомняте любимата максима на Мечо Пух - "Колкото повече, толкова повече"?

KrassiPlay е кампания на майонеза "Краси" с традиции – стартирал в далечната 2007 г. конкурсът стана популярен като надпревара на най-добрите ястия с майонеза. През годините над 5 000 рецепти влязоха в кулинарна битка.

През 2018 г. решихме да надградим Конкурса на "Краси" като всеки участник можеше да изпрати видеоклипче как готви и се забавлява с любимата майонеза.

А сега забавлението е гарантирано с новата игра "Къде е Краси".

Отвори на: https://www.facebook.com/krassi.bg/, играй, познай и спечели блутуут колонка до 10 ноември, а на 12 ще бъдат изтеглени наградите на KrassiPlay за 2019 г.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените