Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Visa вдъхновява и подкрепя жените във футбола

Visa не спира да вдъхновява, подкрепя и насърчава жените да сбъдват своите мечти. Снимка: Visa
Visa не спира да вдъхновява, подкрепя и насърчава жените да сбъдват своите мечти.

България е футбол – макар и нетрадиционно и необичайно, защото от 7 до 16 май страната е домакин на Европейското първенство за девойки до 17 години на Шампионската лига на UEFA.

А в събота, на 11 май, от 11 до 15 ч., световният лидер в дигиталните разплащания Visa, партньор на първенството, кани жителите и гостите на София в Ring Mall, за да съпреживеят футболния празник като се включат в импровизиран футболен турнир на смесени отбори на жени и мъже и получат възможността да спечелят атрактивни награди.

От края на 2018 г. Visa обяви дългосрочно партньорство с UEFA. Компанията става първият спонсор на шампионата по женски футбол, след като спонсорските права за него бяха отделени от турнира за мъже.

Visa не спира да вдъхновява, подкрепя и насърчава жените да сбъдват своите мечти.

„Това е вълнуващ момент в историята на женския футбол. Двадесет и един милиона жени и момичета се състезават в Европа и ние от Visa искаме да поздравим всяка една от тях.

Горди сме да обявим партньорството си с UEFA в подкрепа на развитието на този спорт на целия континент. Искаме да вдъхновим, подкрепим и дадем възможност на момичетата и младите жени да следват мечтите. Заедно с UEFA искаме да издигнем ролята на женския футбол, защото във Visa вярваме в универсалното приемане навсякъде – от терена до заседателната зала“, каза Шарлот Хог, главен изпълнителен директор на Visa за Европа.

Компанията се стреми да вдъхнови и помогне на възможно най-голям брой жени да следват своя път и да успяват във всичко с което се захванат, както зад бюрото така и на терена. Световният лидер в дигиталните разплащания не спира да създава нови инициативи, иновации и програми за дамите в най-различни сфери.

В началото на 2019 г. Visa обяви глобалната си инициатива – She’s Next (Тя е следващата), чиято цел е да насърчава собственичките на малки предприятия да развиват бизнеса си. Кампанията е част от трайния ангажимент на световния лидер в дигиталните разплащания към жените предприемачи.

Процентът на жените предприемачи в глобален мащаб се увеличава по-бързо в сравнение с този на мъжете , като над 163 милиона жени по света са започнали собствен бизнес от 2014 г. насам. Сред тях например са компанията за разплащания Square, както и търсачката за различни услуги Yelp, които генерират приходи за стотици милиони долари. През 2019 г. Visa организира редица събития по целия свят, които ще предоставят практически инструменти, ресурси, идеи и възможности за нетуъркинг на жени предприемачи.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените