Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

5 признака, че сте в неподходящ хотел

Не само че асансьорът скърца и стене, все едно носи със себе си цялото тегло на света в ограниченото си пространство, но и прави резки тласъци и спира между етажите?
Не само че асансьорът скърца и стене, все едно носи със себе си цялото тегло на света в ограниченото си пространство, но и прави резки тласъци и спира между етажите?

На всеки се е случвало: резервирали сте си привидно невероятно изгодна стая онлайн в относително евтин хотел, за да заминете за крайно необходим отдих и възстановяване.

Но когато стигнете до мястото, то се оказва твърде далеч от Ritz-Carlton и много по-близко до хотел Overlook (дори тези, които никога не са чели или гледали "Сиянието", вероятно са потръпнали само при споменаването му - той е доста прочут като за измислено място).

Дори и въпросният хотел да не е обитаван от призраци, все пак има някои доста недвусмислени признаци, че трябва да прежалите дадените пари и да изчезвате незабавно оттам - или поне никога повече да не се връщате. Ето пет неща, по които лесно ще познаете хотелите на вашите кошмари.

1. Нито една електрическа крушка не работи

Нищо не може да се сравни с настаняването в стаята, в която би трябвало да релаксирате, с това да включите осветлението и да чуете силно "пук". После опипвате слепешком в мрака, за да намерите телефона, по който да се обадите на рецепцията, откъдето ви уверяват "Някой веднага ще дойде," и чакате с нетърпение майстора-електротехник... в продължение на часове.

Бонус точки, ако и телевизорът и безжичният интернет също не работят. Така не просто се налага да чакате на тъмно, но и няма какво да ви развлича, за да убиете по-лесно времето.

2. Има само един работещ асансьор и той изглежда леко плашещо

Не само че асансьорът скърца и стене, все едно носи със себе си цялото тегло на света в ограниченото си пространство, но и прави резки тласъци и спира между етажите. Също така съдържа милиарди не чак толкова приятни аромати, които дори и най-добрите готвачи биха се затруднили да идентифицират.

3. Неочаквани телефонни обаждания в странен час

Можете ли да забравите непланирано (и ранно) събуждане по телефона от някой, който твърди, че е нощният рецепционист, който ви информира, че компютрите им са отказали през нощта и са изгубили информацията за кредитната ви карта; бихте ли били така любезни да прочетете номера на картата по телефона, за да потвърдите, че плащането ви наистина е минало безпроблемно? Точно сега?

И доколкото сте замаяни и объркани, достатъчно лесно е да повярвате на искрено звучащия глас в ухото ви и да предоставите поисканата информация.

Едва когато се върнете у дома и започнат да пристигат имейли, които ви благодарят за резервацията за масов запой в град на 1000 километра разстояние - настъпва истинската паника.

4. Много хора в басейна на хотела, които не са отседнали там

Хотелският басейн и/или джакузи е отлично място, където да се отпуснете след дълъг ден на туристически разходки. Въпреки че трябва да си вземете кърпи от рецепцията, защото не ги държат при басейна, като във всеки друг хотел, това все още не ви изглежда достатъчно странно, за да се притеснявате.

Но няколко минути след първите релаксиращи плувни обиколки на басейна, започват да се появяват малки деца - и те са много повече, отколкото сте забелязали да се разхождат в почти празния хотел. Очевидно е, че охраната е отворила външната врата и всички в квартала идват като на цирково представление. Бонус точки, ако един от посетителите носи буумбокс, изглеждащ като изваден от 80-те години, и го пуска на максимална сила.

5. Персоналът не ви оставя да правите нещо сами

Това на пръв поглед изглежда като странен проблем, но е дразнещо да се регистрирате в хотела след дълго шофиране, при което камериерът да настоява лично да паркира колата, а пиколото задължително да носи багажа ви в стаята.

"Не мога ли просто да използвам сам багажната количка?", питате вие, на което човекът на рецепцията отговаря с неискрена усмивка: "Съжаляваме; само хотелският персонал има право да използва количките." Още по-зле, ако хотелът претендира да е по-висок клас, защото в такъв случай не можете да си позволите да не оставите голям бакшиш.

Имате нужда от кърпи, кафе или тоалетна хартия? Не, не може просто да си ги вземете от рецепцията - камериерката ще ги остави. Пригответе отново портфейла за поредния бакшиш.

И си отбележете наистина да започнете да четете отзивите, преди прибързано да правите резервации онлайн.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените