Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Новата линия на метрото в Копенхаген - красива и в крак с времето

Новата линия на метрото в Копенхаген се слави с красивите си станции Снимка: Reginaldo Sales/Metroselskabet
Новата линия на метрото в Копенхаген се слави с красивите си станции

Cityring е 15,5-километрова линия със 17 нови спирки, което почти удвоява броя на съществуващите станции. Снимка: Reginaldo Sales/Metroselskabet
Cityring е 15,5-километрова линия със 17 нови спирки, което почти удвоява броя на съществуващите станции.

Сега свързва отдалечени от центъра на града квартали, които са отдалечени и един от друг. Снимка: Reginaldo Sales/Metroselskabet
Сега свързва отдалечени от центъра на града квартали, които са отдалечени и един от друг.

Пълна обиколка на цялата линия отнема 24 минути. Средната скорост е около 40 километра в час, но когато влакът достигне максимална скорост, той може да пътува с 90 километра в час. Снимка: Reginaldo Sales/Metroselskabet
Пълна обиколка на цялата линия отнема 24 минути. Средната скорост е около 40 километра в час, но когато влакът достигне максимална скорост, той може да пътува с 90 километра в час.

Построени са обществени площади със 150 пейки и 800 дървета, поставени са около 17 нови станции. Снимка: Reginaldo Sales/Metroselskabet
Построени са обществени площади със 150 пейки и 800 дървета, поставени са около 17 нови станции.

Стъклото и светлината са ключови дизайнерски елементи за станциите и са проектирани така, че да се интегрира обкръжаващата ги среда. Снимка: Reginaldo Sales/Metroselskabet
Стъклото и светлината са ключови дизайнерски елементи за станциите и са проектирани така, че да се интегрира обкръжаващата ги среда.

Линията, освен че е красива, работи автоматично без нужда от кондуктори. Снимка: Reginaldo Sales/Metroselskabet
Линията, освен че е красива, работи автоматично без нужда от кондуктори.

 За разлика от по-старите станции, всички нови са оборудвани с два асансьора, вместо един и наклонът на стълбите е намален, за да направи качването и слизането по-удобно. Снимка: Reginaldo Sales/Metroselskabet
За разлика от по-старите станции, всички нови са оборудвани с два асансьора, вместо един и наклонът на стълбите е намален, за да направи качването и слизането по-удобно.

За шефа на метрополитена е важно хората да не мислят много за използването на метрото, "тъй като е лесно и не е нужно да планирате пътуването си".
За шефа на метрополитена е важно хората да не мислят много за използването на метрото, "тъй като е лесно и не е нужно да планирате пътуването си".