Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Любимите марки на бедните, които искат да изглеждат богати

Versace

В цялата история на съществуването си Versace винаги е бил “лъскав” бранд. Логото му - митологичното същество Медуза, е лесно разпознаваемо. Самата къща често поставя името си върху различни дрехи, така че да се знае откъде са дошли. А черешата на тортата е златният цвят, свързващ се механично с богатството. Снимка: Getty Images
Versace

В цялата история на съществуването си Versace винаги е бил “лъскав” бранд. Логото му - митологичното същество Медуза, е лесно разпознаваемо. Самата къща често поставя името си върху различни дрехи, така че да се знае откъде са дошли. А черешата на тортата е златният цвят, свързващ се механично с богатството.

Louis Vuitton

Най-силният период в продажбите на Louis Vuitton беше, когато пуснаха кафявите си чанти със златистата щампа LV върху тях. Колекцията беше класическа въдица за хората, които пазаруват в бутиците им само за да демонстрират, че могат да си го позволят. Снимка: Getty Images
Louis Vuitton

Най-силният период в продажбите на Louis Vuitton беше, когато пуснаха кафявите си чанти със златистата щампа LV върху тях. Колекцията беше класическа въдица за хората, които пазаруват в бутиците им само за да демонстрират, че могат да си го позволят.

Gucci
Специализирали се в областта да таргетират бедните хора, които искат да минат за богати, са и Gucci. Работа върши логото им - преплетените букви G, водещата шарка на марка - зелено и червено - и хитовите дизайни на чанти. Снимка: Getty Images
Gucci

Специализирали се в областта да таргетират бедните хора, които искат да минат за богати, са и Gucci. Работа върши логото им - преплетените букви G, водещата шарка на марка - зелено и червено - и хитовите дизайни на чанти.

Hermes

Шаловете на Hermes и прословутата им чанта “Бъркин” са класиката в жанра, от която заможните странят, а по-бедните копнеят. И двата артикула на модната къща са доволно известни и навяват асоциации за много пари. Снимка: Getty Images
Hermes

Шаловете на Hermes и прословутата им чанта “Бъркин” са класиката в жанра, от която заможните странят, а по-бедните копнеят. И двата артикула на модната къща са доволно известни и навяват асоциации за много пари.

Chanel

Сама по себе си марката е достатъчно свидетелство за положение в обществото и от бранда не са пропускали да се възползват от това. Направили са чантите си, туид костюмите и парфюмa Chanel №5 синоними за състояние, така че да примамват всеки, който иска да замирише на охолство. Снимка: Getty Images
Chanel

Сама по себе си марката е достатъчно свидетелство за положение в обществото и от бранда не са пропускали да се възползват от това. Направили са чантите си, туид костюмите и парфюмa Chanel №5 синоними за състояние, така че да примамват всеки, който иска да замирише на охолство.

Nike

При спортните стоки нищо не говори по-ясно, че човекът срещу вас се опитва да ви главозамае с парите си, от това, че се е затрупал в екипи на Nike. Снимка: Getty Images
Nike

При спортните стоки нищо не говори по-ясно, че човекът срещу вас се опитва да ви главозамае с парите си, от това, че се е затрупал в екипи на Nike.

Elie Saab

Марката с блестящите рокли съществува предимно за кредитните карти на хора, които току-що са се сдобили с пари. Наследствените милионери рядко биха посегнали към толкова лъскави платове. Снимка: Getty Images
Elie Saab

Марката с блестящите рокли съществува предимно за кредитните карти на хора, които току-що са се сдобили с пари. Наследствените милионери рядко биха посегнали към толкова лъскави платове.

Balenciaga

Любимата марка на поколението Z също експлоатира жаждата да се причислиш към каймака в обществото поне с външния си вид. Balenciaga имат богата колекция от дрехи, които носят името на дизайнерската къща. Класическият им силует също стана разменна монета за чувството да си богат. Снимка: Getty Images
Balenciaga

Любимата марка на поколението Z също експлоатира жаждата да се причислиш към каймака в обществото поне с външния си вид. Balenciaga имат богата колекция от дрехи, които носят името на дизайнерската къща. Класическият им силует също стана разменна монета за чувството да си богат.

Rolex

Марката е спрягана за луксозна, но е предимно примамка за парвенюта, които искат да оставят впечатление, че живеят в разкош. Снимка: Getty Images
Rolex

Марката е спрягана за луксозна, но е предимно примамка за парвенюта, които искат да оставят впечатление, че живеят в разкош.