В популярната култура определени държави стереотипно са свързвани с определени продукти - Германия с бирата, Турция с килимите, Япония с електрониката.
Оказва се обаче, че това не са нещата, които хората търсят обичайно онлайн.
По-рано този месец сайтът Fixr.com, който се занимава с определяне на цени, направи карта, на която да представи най-често търсените продукти в дадена държава, използвайки в Google формулата "Колко струва * в х [държава]".
Резултатите са далеч от научното, особено като се има предвид, че Google допълва данните според последните търсения, времето на търсене и мястото, но пък са показателни за това какви са разбиранията за различни държави, пише Business Insider.
Някои от резултатите са интересни, а други - доста притеснителни:
В Русия хората искат да знаят, колко струва самолет МИГ, в България - колко струва една проститутка (същото се отнася за Бразилия и Украйна), в Южна Корея - цената на ринопластиката.
В картите по-горе може да видите какво се търси и в други държави.