Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Coca-Cola е най-скъпата марка за 11 поредна година

Стойността на бранда се е покачила с 2% спрямо 2009 г. и тази година се оценява на 70.452 млрд. долара Снимка: Getty Images
Стойността на бранда се е покачила с 2% спрямо 2009 г. и тази година се оценява на 70.452 млрд. долара

За 11-а поредна година Coca-Cola е най-скъпата марка в света според обявената днес класация на Interbrand.

Стойността на бранда се е покачила с 2% спрямо 2009 г. и тази година се оценява на 70.452 млрд. долара

Топ 3 в класацията на Interbrand остават непроменени от 2008 г. насам. Втората марка в класацията IBM тази година се оценява на 64,727 млрд. долара, а конкурентната й Microsoft (на трета позиция) струва 60,895 млрд. долара.

С три позиции спрямо миналата година се изкачва Google, която е на четвърто място, а Nokia е на осмо място - три позиции по-ниско.

Осем от дестте най-скъпи марки увеличават стойността си, като най-голямо увеличение на стойността на бранда има при Apple - с 37%. Миналата година марката се е оценявала на 15.433 млрд. долара, а сега струва 21.143 млрд. долара.

Подобен скок прави и Google, който вече струва 43.557 млрд. долара.

Намаление на стойността на бранда в първите десет има при GE (General Electric) и Nokia, а класацията за най-голям спад води Harley-Davidson, следван от Toyota, която тази година излиза от челната десетка:

Coca-Cola - 70.452 ($млрд.)

IBM - 64.727 ($млрд.)

Microsoft - 60.895 ($млрд.)

Google - 43.557 ($млрд.)

GE - 42.808 ($млрд.)

McDonald's - 33.578 ($млрд.)

Intel - 32.015 ($млрд.)

Nokia - 29.495 ($млрд.)

Disney - 28.731 ($млрд.)

Hewlett-Packard - 26.867 ($млрд.)

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените