Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

PwC: Интернет - най-голямото развлечение на десетилетието

Потребителите ще харчат все повече и повече за развлечения в Мрежата
Потребителите ще харчат все повече и повече за развлечения в Мрежата

По всичко личи, че в следващите години хората ще се забавляват все повече в... Мрежата и ще харчат повече пари за целта.

Това показват данните от изследване на PricewaterhouseCoopers.

Според него в следващите пет години разходите за традиционни (нецифрови) носители както и преди ще доминират в световните разходи на индустрията на развлеченията, но цифровите носители ще бъдат главния стимул за растежа й.

Делът на цифровото съдържание в потребителските разходи ще достигне 16% през 2017 г. спрямо 9% през 2012 г. Но на "физическите покупки" през 2017 г. ще се падат 53 на сто от потребителските разходи. 

При това, според изследването, Интернет ще е основният фактор за общия ръст на разлекателния пазар.

Според прогнозите на анализаторите най-динамично развиващите се сегменти от пазара ще са интернет-рекламата (20%), достъпът до интернет (14.5%) и платените тв канали (11.9%).

При вестникарското съдържание в Интернет темповете на растеж са относително ниски - (1.4%), а динамиката на пазара на образователна литература като цяло се прогнозира да е отрицателен.

Ръстът на индустрията на развлечения и средствата за масова информация (СМИ) ще е средно с 5.6% на година - от $1.64 трилиона през 2013 г. до $2,15 трилиона през 2017 г.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените