Бандата от Ню Джърси направи най-доходоносното си турне през 2013 г. Джон Бон Джоуви и компания обиколиха Австралия, Северна Америка, Южна Америка, Европа и Африка.
През 1997-1998 г. Стоунс изкараха над 274 млн. долара, обикаляйки света.
През 2008-2009 г. певицата направи обиколка, която я нареди сред най-големите имена в лайв изпълненията.
One Direction е един от най-печелившите експерименти в поп музиката. От 2010 г. насам групата е продала над 6,5 млн. копия от албумите си само в САЩ. Това обяснява и колосалният успех на турнето на момчешката банда през 2014 г.
Въпреки че нашумя през далечната 1983 г., Мадона още знае как да изненадва публиката си. Последното й турне го доказва.
За пореден път, Ролинг Стоунс се завръщат в списъка (но не и за последен път!). През 2002 г. бандата издаде двоен диск с 40 от най-добрите си парчета. Съпътстващото го турне имаше колосален успех, а албумът стана платинен четири пъти.
The Voodoo Lounge Tour от 1994-1995 г. и едноименният албум вдъхнаха нов живот на знаменитата британска четворка.
Американският трубадур очевидно се радва на огромен успех по цял свят. Турнето от 2012-2013 г., което по чиста случайност носи името на песен на Майли Сайръс, донесе на могъщия Спрингстийн над 300 млн. долара.
Никой не обича когато нещо хубаво свърши. Дългоочакваният реюниън на Police през 2007-2008 заслужено заема 7-ото място в настоящата класация. Групата е продала над 75 милиона копия от албумите си.
Световната обиколка на ирландците през 2005-2006 вървеше по петите на албума How to Dismantle an Atomic Bomb, който се оказа огромен успех и стана мулти платинен. Всеизвестен факт е, че U2 е една от най-добрите групи на живо, а сцените винаги изненадват с уникален дизайн.
Мадона направи доста пари с албума си Hard Candy и последвалото го турне през 2008-2009 г. Всъщност дискът не постигна огромен успех и финишира на 53-о място в Билборд, но турнето бе безспорен хит сред меломаните.
Black Ice продължи цели 2 години. Австралийските рок легенди обиколиха Северна Америка, Европа, Южна Америка, Океания и Азия. 168 концерта в 29 страни и над 5 милиона зрители!
Необичайно дългата обиколка на Роджър Уотърс продължи от 2010 до 2013 г. Това шоу се смята за един от най-сложните и амбициозни музикални проекти. Осветлението и цялостният дизайн струват внушителните 60 млн. долара. Турнето оправда очакванията и приходите надвишиха разходите 10 пъти.
През 2005-2007 г. Стоунс тръгнаха по света да промотират албума си A Bigger Bang. Той не беше посрещнат от критиката особено радушно, но пък съпътстващите го концерти бяха шоу, което всеки искаше да види.
"360" може да се похвали с над 7 милиона продадени билети за 110 концерта, което е достатъчно и за титлата "най-посещавано турне в историята".Нямаше непревзети територии за U2. Като цяло и доходите, и посещаемостта бяха зашеметяващо високи - около $6.4 млн. и 63 600 зрители на всяко шоу. Успехът на "360" е в по-голяма степен потвърждение за глобалната популярност на бандата, както и за уникалната 360-градусова сцена, довела до увеличение на броя зрители с около 15%-20%, отколкото за цените на билетите, най-евтините от които са били само $30, а най-скъпите не са надминавали $250.