United Partners е новата PR и дигитална агенция на Мтел. Тя спечели проведения от компанията конкурс, в който участваха най-големите агенции в страната.
United Partners ще работи с телекома по външните и вътрешните комуникационни кампании, както и по тези, свързани с корпоративната социална отговорност. Тя ще управлява каналите на Мтел в социалните мрежи и ще разработва онлайн съдържание, съобщиха от агенцията.
„United Partners ни спечелиха с опита си на телеком пазара, ангажираното си отношение и сплотения експертен екип", коментира Илияна Захариева, директор Корпоративни комуникации в Мтел.
Конкурсът е бил оспорван, а разликата в оценките на агенциите е била само няколко процента, признаха от телекома.
„Опитът ни в сферата на технологиите и телекомуникациите, е показал, че едно от най-големите предизвикателства е динамиката на работата. Тази динамика обаче е най-мощният двигател за развитие", каза Мария Гергова-Бенгтссон, основател и управляващ директор на United Partners.
Агенцията и телекома се стремят към високи бизнес резултати и запазване на водещата роля на Мтел на телекомуникационния пазар.
United Partners е агенция с 20-годишен опит в PR, интегрираните и дигитални комуникации. Компанията е работила с едни от най-големите международни и български компании. United Partners има редица награди и отличия, сред които и „Агенция на годината" за 2014 г.