Елизабет Банкс е много симпатична актриса. И винаги е давала всичко от себе си - и като похотлива учителка в Wet Hot American Summer, и като ексцентричната Ефи Тринкет в Игрите на глада.
Затова просто не си заслужаваше да си губи времето в тази глуповата история за жена, която е принудена да преживее своята Одисея из Лос Анджелис след забивка с непознат за една нощ, преди да стигне до жизненоважно интервю за работа.
Майтапите са куци, расовите стереотипи са направо обидни, а целият филм е триумф на женомразците. Чорлавата героиня на Елизабет Банкс снове по улиците на града, докато околните хора я смятат за стриптизьорка, крадла и - разбира се - кокаинова проститутка.
С две думи - пълен срам.
Идеята на филма е чудесна. Красива, мъжествена и епична история със звезден актьорски състав: Джордж Клуни, Мат Деймън, Бил Мъри, Джон Гудман и Жан Дюжардан. Сюжетът се развива в края на Втората световна война, когато група войници получават задача да открият и спасят безценни произведения на изкуството, откраднати от Хитлер и нацистите от завладените територии.
Дори Кейт Бланшет участва в ролята на двоен агент. А и Джордж Клуни показва интересна режисура, както в биографичния филм за Чък Барис "Изповедите на един опасен ум" или в одата за журналистическия морал "Лека нощ и късмет".
На фона на огромния си потенциал, обаче, филмът ще остане в историята с глуповатата си сантименталност и сладникавост.
Честно казано, нямаме никаква идея защо продължават да наемат Рени Харлин за режисьор. Въпреки изключението "The Long Kiss Goodnight" с фаталната Джина Дейвис и Самюел Л. Джаксън, този човек просто не е произвел нито един добър филм.
В последната му лента в ролята на Херкулес влиза Келън Лъц, оня пич, който постоянно сумтеше в "Здрач" и като цяло прилича на тъповато, но напомпано копие на Мат Деймън.
"Легендата за Херкулес" е неугледен, глупав филм, наблъскан с посредствена актьорска игра и бегло подобие на оригиналната история. Който и да е одобрил тази продукция, трябва сериозно да се замисли дали става за тази работа.
Трябва да признаем, че това е единственият филм от списъка, който дори не си направихме труда да гледаме - въпрос на принципи.
Обаче, "Спасяването на Коледа" в момента е най-слабо оценения филм в историята на IMDB, което вкарва лентата по право в списъка на филмовите недоразумения на 2014.
Всяка нова партида от филмовата оргия на Майкъл Бей за усукан метал и потрошени спортни коли става все по-лоша и по-лоша. И ако си мислите, че поредицата се е подобрила, след като героят на Шая Лебьоф "порасна" в образа на загрижения татко Марк Уолбърг, значи много грешите.
Екшън-сцените във всички филми от серията си остават монотонни и безинтересни, и нищо не се е променило в последния епизод на Трансформърс.
Цялата поредица прилича на безсрамно комерсиално начинание, претъпкано с толкова продуктово позициониране, колкото и Парис Хилтън не може да измисли.
Съветваме Майкъл Бей да си се занимава с второкласните екшъни, а Марк Уолбърг - просто да се огледа за нещо по-смислено.
Най-хубавото, което може да се каже за този филм, е, че Ники Минаж се появява закратко. И това е.
Лесли Ман играе в ролята на привидно щастлива домакиня, която разбира, че красивият й съпруг (Николай Костер-Валдау от "Игра на тронове") й изневерява с Камерън Диаз. И с Кейт Ъптън.
И така, женското трио решава да си отмъсти на гадното копеле. Но това не е "Клуб "Първа съпруга". Това е съшит с бели конци колаж от тъпи комедийни сценки (като тази, в която немски дог се изхожда на килима, например).
Сценарият и репликите са толкова банални, че накрая ти става мъчно за талантливи актриси като Ман и Диаз, които със сигурност заслужават много по-добър материал.
Като цяло 2014 г. не беше добра за Камерън Диаз. Да, "Отмъщение по женски" направи нелоша печалба с близо 200 млн. долара приходи, въпреки че си беше кофти филм.
Обаче тази "комедия" вече стърже по дъното.
Идеята е проста: семейна двойка (Джейсън Сийгъл и Камерън Диаз) се опитват да си върнат тръпката, като снимат домашно секс-видео. Да, обаче, без да искат го ъплоудват в iCloud и го качват на iPad-ите на приятелите си като подарък. И така, цяла вечер се опитват да си ги върнат, преди някой да види похотливия запис.
Сийгъл и Диаз се съчетават чудесно в иначе глупавия филм "Палавата класна". Но тук така и не успяват да спасят сценария, който е напълно лишен от хумор, ако не броим кокаиновите магистрали на Роб Лоу.
Не бъркайте великият Пол Томас Андерсън с посредствения Пол У.С. Андерсън. Този филм е правен от втория. Като изключим няколко яки експлозии и Кийфър Съдърланд в ролята на злодея, тук няма какво да се види. Диалогът е клиширан, а блудкавата визия на филма е отблъскваща.
Става дума за романтична комедия с иначе прилични актьори като Зак Ефрон, Майлс Телър и Майкъл Б. Джордан, които играят трио копеленца, които имат проблеми с обвързването.
Но сценариите са напълно абсурдни и лишени от всякаква достоверност. В един от епизодите, например, героят на Ефрон носи гумен пенис по време на лъскаво костюмно парти, организирано от родителите на момичето, което сваля. И знаете ли какво се случва? Родителите й са възхитени от смелото му чувство за хумор.
Да, бе...
Въпреки че тук участват страхотни актьори като Бил Найи и Миранда Ото, превъплъщението на Арън Екхарт във Франкенщайн е ужасно. Филмът е пълен с безсмислени сцени, а сценарият напълно липсва. Един съвет - не си разваляйте вкуса, а изчакайте 2015 г., когато излиза "Виктор Франкенщайн" с Джеймс Макавой и Даниел Радклиф.
На фона на тази боза Никълъс Спарк изглежда като Шекспир... Богато момиче, бедно момче, сърдити родители. Познайте какво се случва. Правилно - всички клишета на класическата трагедия са вкарани в една ужасна драма. Да не говорим, че Алекс Петифър играе главната роля като дърво.
Човек би си помислил, че филмовата адаптация с Никълъс Кейдж по мега-религиозните книги на Тим ЛаХей поне трябва да мине в категория "толкова зле, че чак е добре". Нищо подобно. Просто е ужасен, плосък и безсмислен филм. Кейдж сигурно дължи много пари, защото иначе няма друго обяснение за забъркването му в тази продукция.
Сет Макфарлън прави опит да повтори "Пламтящи седла" от 1974 г. като сценарист, режисьор и актьор. Обаче с изключение на възхитителния Нийл Патрик Харис, тази комедия е страшно некадърна. Нито една шега не се получава, което е странно за огромен талант като Макфарлън ("Family Guy", "Ted"). Опитът му да износи на гърба си цялата паянтова конструкция на филма просто не си струва.
Само едно ще ви кажем: повече никога няма да погледнете Уил Смит със същите очи.