Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Един шампион на 44

Шуми се оттегли като най-успешния пилот в историята на Формула 1, но не и като най-обичания
Шуми се оттегли като най-успешния пилот в историята на Формула 1, но не и като най-обичания

Михаел Шумахер и Мика Хакинен през 1990 в Макао - Шуми удря Хакинен и печели Гран при на Макао във Формула 3
Михаел Шумахер и Мика Хакинен през 1990 в Макао - Шуми удря Хакинен и печели Гран при на Макао във Формула 3

Дебютът на Михаел във Ф1 - Белгия 1991 с Jordan
Дебютът на Михаел във Ф1 - Белгия 1991 с Jordan

Михаел и Нелсон Пикет в Benetton
Михаел и Нелсон Пикет в Benetton

Шуми като рекламно лице на Mercedes в началото на 90-те
Шуми като рекламно лице на Mercedes в началото на 90-те

Ударът с Хил в Австралия през 1994
Ударът с Хил в Австралия през 1994

Ударът с Вилньов на "Херес" през 1997
Ударът с Вилньов на "Херес" през 1997

Началото на ерата "Ferrari"
Началото на ерата "Ferrari"

В средата на 90-те години Михаел вече имаше милиони верни фенове
В средата на 90-те години Михаел вече имаше милиони верни фенове

Германецът спечели две титли с Benetton
Германецът спечели две титли с Benetton

Деймън Хил и Михаел Шумахер винаги са поддържали добри отношения
Деймън Хил и Михаел Шумахер винаги са поддържали добри отношения

Първата победа на Михаел във Ф1 дойде през 1992 - в Белгия, точно година след дебюта му
Първата победа на Михаел във Ф1 дойде през 1992 - в Белгия, точно година след дебюта му

Първата световна титла е вече факт
Първата световна титла е вече факт

Година по-късно и втората.
Година по-късно и втората.

В средата на 90-те Ferrari не е заплаха за лидерите в шампионата
В средата на 90-те Ferrari не е заплаха за лидерите в шампионата

В първите си два сезона във Ferrari Шуми загуби битката срещу Williams, Деймън Хил и Жак Вилньов
В първите си два сезона във Ferrari Шуми загуби битката срещу Williams, Деймън Хил и Жак Вилньов

В края на 90-те успехите ставаха все по-чести
В края на 90-те успехите ставаха все по-чести

Михаел и Рубенс на подиума в Австрия - наградени и освиркани
Михаел и Рубенс на подиума в Австрия - наградени и освиркани

В началото на века Ferrari наложи пълната си доминация във Ф1
В началото на века Ferrari наложи пълната си доминация във Ф1

През 90-те Шуми наследи Айртон Сена катой най-добрият пилот на дъжд
През 90-те Шуми наследи Айртон Сена катой най-добрият пилот на дъжд

Шумахер остава в историята като най-успешният пилот на Ferrari
Шумахер остава в историята като най-успешният пилот на Ferrari

Германецът спечели пет поредни титли от 2000 до 2004
Германецът спечели пет поредни титли от 2000 до 2004

Михаел почти винаги се е представял много силно на стартовете
Михаел почти винаги се е представял много силно на стартовете

През 2005 Фернандо Алонсо и Renault успяха да сложат край на хегемонията на Шуми и Скудерията
През 2005 Фернандо Алонсо и Renault успяха да сложат край на хегемонията на Шуми и Скудерията

Михаел малко преди да се опита да провали квалификацията в Монако през 2006 - един от "малките му мръсни номера"
Михаел малко преди да се опита да провали квалификацията в Монако през 2006 - един от "малките му мръсни номера"

Ди Монтедземоло ускори раздялата на Михаел със Скудерията в края на 2006 Снимка: Getty Images
Ди Монтедземоло ускори раздялата на Михаел със Скудерията в края на 2006

Германският супербайк шампионат изкуши за кратко Михаел, а и едно тежко падане не помогна на каузата
Германският супербайк шампионат изкуши за кратко Михаел, а и едно тежко падане не помогна на каузата

Шумахер и Mercedes - сбъднатата германска мечта
Шумахер и Mercedes - сбъднатата германска мечта

Норберт Хауг бе шеф на Михаел в последните три години Снимка: Getty Images
Норберт Хауг бе шеф на Михаел в последните три години

Михаел срещу Рубенс в Унгария - битката е за 10-ото място през 2010 при 290 км/ч Снимка: БГНЕС
Михаел срещу Рубенс в Унгария - битката е за 10-ото място през 2010 при 290 км/ч

Михаел така и не успя да се адаптира към промените във Ф1 настъпили в негово отсъствие и призна, че през последните три години се е представил по-слабо от очакванията си
Михаел така и не успя да се адаптира към промените във Ф1 настъпили в негово отсъствие и призна, че през последните три години се е представил по-слабо от очакванията си