Playboy Мексико няма да спре голите снимки

Мексиканското издание на Playboy бойкотира новата линия на мъжкото списание без изцяло голи снимки, обявена от основателя Хю Хефнър. Директорът на мексиканското издание Алфредо Седильо държи да се запази досегашната предизвикателна визия на Playboy с напълно голи жени. Според лиценза, допълни той, мексиканското издание има право само да избира съдържанието си. Тиражът му е 120 000 броя.

Преди два дни Хефнър призна, че Playboy вече не е конкурентен на пазара, предвид циркулацията на огромно количество безплатна голота и порнография в интернет. Залагайки на еротични фотоси и жена, която да води публиката за секс, легендарното списание се опитва да преобърна тенденцията на спад в продажбите, която продължава от години.

Обновената версия на Playboy ще бъде представена през март 2016 година и ще може да се продава на лица над 13 години. Промените постепенно влязоха в сила в електронната страница на списанието, тъй като социалните мрежи, основно Facebook, въведоха строги правила за споделя на голи снимки и сексуално съдържание.

През август 2014 г. фотографии на голи жени спряха да се появяват в сайта на Playboy. В резултат средната възраст на читателите се намали от 47 на 30 години, а посетителите в сайта нарасна 4 пъти.

Новините

Най-четените