Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Как да накараме тийнейджър да хване ютия?

Всъщност децата учат и без да ги поучават Снимка: Kaufland България
Всъщност децата учат и без да ги поучават

Няколко неща могат искрено да възмутят всеки подрастващ - родител да го целуне за чао пред приятелите му, да му пуснат хитове от 90-те в колата или... да го накарат да свърши някаква домакинска работа.

Родителите, от своя страна, пък се палят, когато видят тийна "лепнат" за телефона, приятелите и нещата, които харесва, вместо да следва техните наставления и да покрива всички домашни изисквания.

Всъщност децата учат и без да ги поучават. Понякога е достатъчно да видят, че техните увлечения и забавления са важни за другите възрастни вкъщи.

Изненадващо е колко лесно родителите могат да се издигнат в очите им, ако си "напишат домашното" и ги впечатлят с дълбоки познания на тема влогъри и инфлуенсъри. Като за начало може да обърнете внимание на izieqka (Изабел Овчарова) и Ballan, например.

Освен, че са сред най-актуалните лица в младежките фийдове, в момента и двамата имат с какво да предизвикат своите последователи като част от най-новата кампания с щурите стикери Fixeez на Kaufland.

Питаме се какво иска всеки тийнейджър? Иска да изразява себе си, да прави нещата сам, да експериментира и ако нещо се обърка, да има поне няколко живота. А какво искат родителите - искат детето поне за малко да се отлепи от устройствата, да развива въображението си и да бъде отговорно.

И точно тук се срещат двете страни, защото със стикерите Fixeez Kaufland предизвиква малки и големи да развихрят своята креативност, при това в реалния свят. Fixeez колекцията се състои от 26 различни дизайна, а пакетче със стикер получавате при всяка покупка над 25 лева в хипермаркетите на веригата.

Стикерите могат да се отлепват и залепват, а може и да се фиксират върху текстил, забележете, с помощта на ютия. Вместо албум, за колекционерите има специален несесер.

Готините дизайни провокират децата сами да си измислят комбинации, с които да изразяват настроенията си, а когато им омръзнат, лесно могат да ги сменят и да си направят нови. И за да се сложи край на вечната драма "нямам-какво-да-облека", всеки тийн може постоянно да рефрешва гардероба си, без от това да страдат джобните му или семейният бюджет.

Освен това, тъй като стикерите са произведени от рециклирана пластмаса и са за многократна употреба, използвайки ги се научава да не разхищава и да е отговорен към околната среда. И, разбира се, нещо безценно - научава се как да ползва ютия. Можем спокойно да си кажем, че нашата мисия е изпълнена, но не и неговата...

Защото Изи Овчарова и Ballan (вече знаем кои са) имат предизвикателства към децата как да използват стикерите и да се забавляват.

На 11.02 започна конкурс за дизайн на тениска с Fixeez в официалният канал на Kaufland в Instagram Всеки, който иска да участва, трябва да прояви въображение, да създаде своята уникална Fixeez тениска, да я качи в пост с #MyFixeez и да отбележи @kauflandbulgaria.

На финала жури от инфлуенсъри ще определи петима щастливци, които ще спечелят ваучери за Kaufland на стойност 50 лв. и по този начин, за радост на мама и татко, освен да усвоят тънкостите на ютията, могат да се включат и в пазаруването.

Както знаем, за подрастващите е много важно да споделят забавленията със себеподобните. Затова Ballan ще ги предизвика да предадат нататък доброто настроение, като залепят Fixeez на гърба на свой приятел. Ако случайно се окажете със залепено еднорогче на гърба, това си е сигурен знак, че сте изгладили недоразуменията с детето и то вече гледа на вас с други очи.

Ако решите да се утешите, разглеждайки случаите с други родители във вашето положение, последвайте #GotYourBackChallenge.

Така без сериозни усилия всеки родител може да разшири хоризонта на своите очаквания и да замени пламенната риторика с приятелска емпатия, като подкрепи креативността и индивидуализма на тийнейджърите у дома.

Нужно е само да се сдобие с пъстрите Fixeez и да покаже, че и той е в играта. Всичко това с помощта на ютията и Kaufland, разбира се.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените