Неслучайно наричат тоалетната мястото, където "и царят ходи сам".
Кой би отрекъл, че трудно се намира по-комфортна тоалетна от собствената ни у дома? На кого не му се е случвало да почете книга или да скролва миймове в това помещение? А понякога, когато къщата ни е препълнена с хора, шумове, задачи и нерви, това се оказва единственото местенце, където можем да си откраднем няколко минутки уединение.
Случвало ми се е, а сигурна съм, че и не само на мен, да получа вдъхновение или идея за някой следващ проект именно там, където и царят ходи сам.
От тази гледна точка, никак не е за подценяване как изглежда това помещение в домовете ни и какви продукти ще използваме в него. Разбира се, това зависи изцяло от индивидуалните ни потребителски избори, но прави впечатление и когато предпочитанията на потребителите и представата им за удобство масово и трайно съвпадат.
Такъв избор е присъствието на един отдавнашен любимец на малки и големи - мечето Емечо, за което 2023 г. се оказа доста успешна.
Емека спечели наградата за най-добро съотношение цена-качество в категория тоалетни хартии, според вота на потребителите в проучването Best Buy Awards 2023/2024, проведено на българския пазар.
Защо си струва да се доверим на тази награда?
Много просто. Наградата за най-добра покупка, или Best Buy Award, е признание за продукти, услуги и предлагани стоки, отличаваща тяхната стойност от другите по отношение на цена и качество. Представя се като сертификат и медал и е утвърден изследователски метод, който гарантира, че клиентите купуват продукт с най-високо качество на най-добра цена.
Ако при следващата си покупка потърсите медала за награда Best Buy, той ще ви гарантира, че даден продукт или услуга са одобрени от мнозинството потребители за най-добро съотношение между цена и качество. Съответните продукти и услуги получават приза Best Buy Award едва след като са били подложени на интензивно потребителско проучване и са спечелили първо място в съответните си категории.
Не кой да е, а самите потребители избраха Емека за марката с най-добро съотношение цена-качество.
Това проучване се провежда и проверява въз основа на броя гласове, получени от тези купувачи, които сами са използвали продукта или услугата.
Наградата за най-добра покупка е признание, базирано на международни стандарти, установени от Международната асоциация за сертифициране (ICERITAS), която е със седалище в Цюрих, Швейцария.
Освен с разпознаваемата си визия, която се отличава на българския пазар още от 2008 г., Емека печели вниманието на любителите на изгодните удобства с още нещо - тя едновременно е продукт от среден клас и съчетава някои от характеристиките на продуктите от премиум сегмента.
Характерната ѝ "магия" е, че благодарение на еластичните ѝ нишки, Емека е още по-здрава дори при намокряне.
Букетът от различни аромати, в които се предлагат отделните ѝ серии - Paradise, Mountain Fresh, Linden Blossom и Ocean Breeze - я прави подходяща за разнообразните възможности на потребителските предпочитания. Емека се предлага и в класическа серия без аромат и цвят - White.
Симпатичният талисман Емечо, който е с нас от самото начало, върви ръка за ръка със забавното преживяване на децата у дома.
Докато достигнем до настоящето, в което можем да изберем прецизно до последния детайл дори аромата на любимата си тоалетна хартия, поднесена от забавен и леко свенлив симпатяга като Емечо, сме извървели дълъг път. През вековете тоалетната е еволюирала от дупка в земята до високотехнологично местенце, предлагащо комфорт.
Самата тоалетна хартия днес е неотделима част от ежедневния живот на милиони хора по целия свят. Техните избори и предпочитания са важна част от дневната ни рутина, именно затова е от голямо значение на какво се спираме и е показателно, когато един продукт се окаже изборът на потребителите за съотношение цена-качество.
Малцина обаче знаят как възниква тоалетната хартия. Произходът ѝ се проследява до Китай, където през VI век първите познати продукти се произвеждат от меки материали като коприна и коноп. Те не са били предназначени специално за тоалетна употреба, но представляват предшественика на съвременната тоалетна хартия.
През Средновековието тоалетната хартия става по-широко използвана в Китай и други части на Азия. След това тя постепенно стига и до Европа, но французите започват да я произвеждат в масов мащаб едва през XVI век. В началото на XIX век американският изобретател Джоузеф Гей е кредитиран с измислянето на първата машина за производство на тоалетна хартия.
С развитието на индустриалната производствена технология, тоалетната хартия става по-достъпна и широкоизползвана в целия свят. Днес тя се предлага в разнообразни марки и качества и се използва в ежедневния ни живот за основните ни хигиенни нужди.
Богатата история на нейната еволюция я е довела до момента, в който качеството, удобството и приятелската ѝ комуникация към потребителя определят кой конкретен вид от нея ще бъде фаворитът за потребителите, какъвто е Емека.