Този сайт използва „бисквитки“ (cookies). Разглеждайки съдържанието на сайта, Вие се съгласявате с използването на „бисквитки“. Повече информация тук.

Разбрах

Димитър Маджаров споделя за марката по време на пандемията

Димитър Маджаров споделя за марката по време на пандемията Снимка: "Димитър Маджаров"

Над 160 вида млечни и месни продукти. Две производства с европейски сертификати за качество. Износ на 4 континента. Едва ли има дом, на чиято трапеза да не присъства поне един от месните или млечни продукти с автентичен български вкус на "Димитър Маджаров".

Зад този успех стоят 30 години усилия, следване на принципите на отговорност и морал при различни условия за правене на бизнес, включително COVID кризата.

Как пандемията повлия на хранително-вкусовата промишленост?

"Ковид пандемията беше за нас нещо непознато; не сме си представяли, че може да се случи. Тя промени начина на живот на много хора. Намаля потреблението на храните, които присъстват на празничните трапези. Избира се все повече ежедневна храна", коментира бизнесменът Димитър Маджаров.

Търсят се все повече продукти, опаковани във вакуум на точно тегло, полуфабрикати (сурови наденици, кюфте, кебапче) и неща за скара, които се приготвят бързо. "Съвременният човек търси удобство. Развитието ще бъде все повече към храни, които са лесни за приготвяне", пояснява бизнесменът Димитър Маджаров.

В хранителната промишленост като цяло драстични промени няма, тъй като самото производство изисква безупречна хигиена. Предприятията на Димитър Маджаров продължават да работят при спазване на още по-строг контрол и хигиена, така че да се гарантира нужната трайност на продуктите.

Ежедневно се прави дезинфекция. Ръководителите на звена наблюдават хората и при наличие на симптоми, ги връщат вкъщи. Столовото хранене е по график, с намален капацитет. Работните смени и транспортът се реорганизират, за да може служителите и техните близки да са спокойни за здравето си.

Маджаров не само поема разходите за PCR тестове и предпазни средства на своите над 320 служители, но и осигурява лекарска помощ при необходимост.

Промяна в технологията, предизвикана от COVID епидемията, при Маджаров няма. Променят се единствено начина на опаковане и реализация на продуктите. "Технологията е процес, който трябва да е изпипан до най-малката подробност. Рабитим месо и мляко по един и същи метод години наред.

Правим продуктите си винаги от свежо месо, което дава съвсем друго качество. Не приемаме влагането на заместители на месо. Същият е и подходът ни към млечните продукти: за хубаво сирене и кашкавал се изисква качествена суровина, оригинални български закваски, майсторлък в обработката и класическата технология по БДС. Предлагаме всичко това на клиента, включително по време на епидемията", пояснява бизнесменът.

Как фирмата на Димитър Маджаров се справя със ситуацията?

Въпреки COVID пандемията, Димитър Маджаров отбелязва ръст в подажбите. Този успех се дължи и на инвестиции в нови технологии и разширяване на асортимента. Именно през пандемията ръководената от Димитър Маджаров фирма пуска на пазара нова серия месни продукти - "Качествен живот".

Тя е направена само от свежо месо, прясно смлени подправки и жива природна закваска. "Тази серия е нашата мечта да създаваме храна", коментира бизнесменът. "Качествен живот" пуснахме в началото на пандемията, но това не попречи на любителите на хубава храна да се доверят на нещо ново вместо на стандартните продукти с нитрит. Горди сме, защото сме първите в България, които замениха консервантите с жива закваска", допълва той.

Също по време на пандемията, Маджаров инвестира над 500 000 евро в три вида краве прясно мляко: с масленост от 3.6%, 2.00% и 4.5%. Суровината е 100% българска, само от първа категория сурово мляко на избрани доставчици. Не се добавят никакви изкуствени протеини, сухи или кондензирани млека и консерванти.

Прясното мляко "Димитър Маджаров" се произвежда така, че да се избегне и най-малкият риск от замърсяване. То може да се заквасва с българска закваска от кисело мляко "Димитър Маджаров" и да се получи хубаво и плътно кисело мляко.

Ключовите моменти за устойчовост на бранда според Димитър Маджаров

Стриктното спазване на технологични и хигиенни изисквания е закон във фирмата. Почти всяка година Маджаров открива нови мощности и разширява продуктовата си листа. Много от продуктите с марката "Димитър Маджаров" вече са се превърнали в нарицателни имена.

Такива са месните деликатеси на фирмата луканка "Маджаров", филе "Елена", кайсерован врат "Тракия", пастърма, както и киселото мляко по БДС - естествено, без консерванти, от българска закваска от Lactobacillus bulgaricus.

"Произвеждаме продукти за нас, за децата ни, за техните деца и за всички останали. Издигаме качеството в култ", твърди бизнесменът Димитър Маджаров.

Под мотото "От нашето семейство за вашето семейство" фирмата продължава да предлага на българи у нас и в чужбина превърходно качество и автентичен български вкус и по време на пандемия.

Задоволи любопитството си по най-удобния начин - абонирай се за седмичния ни бюлетин с най-интересените статии.
 

Най-четените