Чували ли сте понятието “tipping point” - това е онзи необясним момент, в който критична маса от хора прави нещо добре познато много модерно. За първи път понятието е въведено от Малкълм Гладуел в едноименната му книга. Той обръща внимание на мистериозните промени в нашето ежедневие.
Като например, как маратонките на Reebok станаха такъв hype...?
Reebok е марка на повече от 100 години. Добре познат, утвърден бранд, от който не очакваш изведнъж да те изненада.
Докато един ден …
Докато един ден старият хип-хоп не се възроди, хората не започнаха да го слушат, да си сплитат косите и да се обличат за дискотека все едно отиват да играят тенис или баскетбол.
Оттогава няма swagger, който да не притежава поне чифт Reebok, а днес емлематичният модел се е превърнал в незаменима част от стила и визията на хора с най-различни интереси и занимания. С други думи - перфектната обувка за всеки повод, която завладява градските тротоари, паркове и алеи.
От 2005-та Reebok година стават част от аdidas и поемат лидерството в стрийт направлението.
Хубавото на Reebok Classic е, че са от истинска кожа. Можеш да излезеш сутрин с тях и да се прибереш на другата. И през цялото време да си в тон с местата, които посещаваш.
Reebok Classic можете да намерите във всички търговски обекти на Reebok, в сайта на district, както и в сайта на Sport Depot.
Вижте как носят Reebok Classic в София.