Лейди Гага срещу Мадона
Почти от момента на своя дебют на сцената, Лейди Гага беше сравнявана с другата далеч по-опитна кралица – Мадона. Паралелите между двете са очевидни, особено от 2010 г. насам, когато видеоклипът към Alejandro на Гага се отличи с доста от типичната за Мадона религиозна иконография.
Нещата ескалираха малко по-късно, когато мнозина отчетоха приликите между новата Born This Way на Гага и появилата се още в края на 80-те Express Yourself на Мадона.
Самата Мадона се включи в дискусията и отчете, че сингълът на нейната колежка звучи „доста познато“ и „опростенчески“. „Радвам се, че помогнах на Гага да напише песента“, язвително вметна звездата.
Гага отвърна, че „ сега нещата са много различни, отколкото преди 25 години“, а оттогава двете периодично си разменят реплики през медиите. Мадона даже изпълни Born This Way и Expresss Yourself комбинирано на свой концерт и вметна текст от друга своя песен She’s Not Me, в която атакува плагиатите.
През есента на 2013 г. Майли вече активно работеше по скандалния си имидж и използваше всеки шанс да демонстрира разюздано поведение. Малко изненадващо изпълнителката разкри пред Rolling Stone, че видеоклипът на Wrecking Ball, в който се появява съвсем разголена и ближе ковашки чук, е бил вдъхновен от Шиниъд О'Конър.
Ирландската певица реагира с отворено писмо, в което майчински посъветва Майли Сайръс да не позволява да бъде експлоатирана и твърде сексуализирана от музикалната индустрия.
Сайръс отговори предизвикателно като напомни как О'Конър скъса снимка на папата в живо телевизионно предаване в началото на 90-те. Впоследствие двете продължиха да разменят язвителни съобщения и отворени писма, като Шиниъд не се отказа да атакува по-младата си колежка и цяла година по-късно.
Към момента не е съвсем ясно дали певиците са подобрили взаимоотношенията си.
Двете звезди бяха близки приятелки до 2013 г., когато влязоха в чисто служебен конфликт.
Тогава трима танцьори напуснаха турнето на Суифт и се присъединиха към конкурентното турне на нейната колежка. Тейлър обвини Кейти Пери, че иска да я саботира и впоследствие създаде хитовата песен Bad Blood, вдъхновена от кавгата.
За отговор от страна на Пери се смята нейният сингъл Swish Swish. В него участва и Ники Минаж, за която е известно, че недолюбва Тейлър Суифт.
„Наистина има ситуация, смятам, че започна от нея и е време тя да я приключи. Опитах се да говоря с нея, но тя не иска да говори с мен“, коментира Пери. Последваха още песни, които намекват за спора, като Look What You Made Me Do и This Is Why We Can’t Have Nice Things.
Наградите на MTV през 2009 г. се запомниха с гаменския начин, по който рапърът прекъсна Суифт, докато тя беше на сцената, за да получи наградата си за най-добър женски видеоклип. По някаква причина Кание реши да нахлуе и да обясни, че клипът на Бионсе към Single Ladies е сред най-добрите в историята. Малко по-късно Бионсе беше наградена за видео на годината.
Самият президент на САЩ Барак Обама се включи в бурните реакции след наградите и нарече Кание „глупак“, а рапърът поднесе половинчато извинение.
През 2015-а Тейлър Суифт лично връчи на Кание един от призовете на тогавашните награди на MTV и изглеждаше, че напрежението между тях е приключило, но не след дълго той пусна песента си Famous, в която изпя, че е направил “к*чката” Суифт известна.
Последва вълна от обяснения между двамата за това дали Уест е поискал разрешение от колежката си да пусне песента с този текст и доколко тя е била наясно с конкретната фраза от лириките. Всъщност дискусията по въпроса продължава, след като през март тази година се появиха кадри от пълния разговор между двамата, в който те уточняват съдържанието на песента.
И макар че всичко все повече изглежда просто като едно недоразумение, няма индикации, че двете звезди са го преодолели.
В началото на 2000-те Марая Кери беше попитана за Дженифър Лопес в интервю и отговори, че не я познава. Независимо дали отново ставаше въпрос за недоразумение или за нещо повече, този коментар породи лоши чувства между двете певици.
През годините те продължиха да доуточняват ситуацията в различни интервюта, но не и да я избистрят веднъж завинаги. Кери продължаваше да настоява, че не познава колежката си, която обаче уточни: „Тя явно лесно забравя, защото сме се срещали много пъти“.
По-късно Кери каза и че Лопес няма нищо общо с нея, защото е актриса, а не певица.
В отношенията им изглежда има и нещо повече, тъй като Кери подхвърли, че даден музикален лейбъл има пръст в така наречената им вражда. Също така, Лопес е била обвинявана в крадене на идеи от нея.
Все още съществуват единствено предположения какво точно се е случило между двете, но не и потвърждение за нещо конкретно. Отношенията им обаче остават хладни.
Сега изглежда, че те отново са най-добри приятели, но цяло десетилетие премина в размяна на нападки между Уилямс и останалите от бившата му група Take That. Откакто той напусна състава през 1995 г. и разви бомбастична солова кариера, Роби не пропускаше да изтъкне, че не може да понася другото голямо име от Take That Гари Барлоу.
„Исках да го смажа. Исках да смажа спомена за бандата и не можех да оставя нещата в миналото“, каза британският певец през 2010-а.
В своя хит No Regrets той беше вложил именно ненавистта, която е чувствал при напускането на Take That. Роби беше изгонен от бандата, след като се беше отдал на купонясване, вместо да посещава репетициите с останалите.
През същия период в средата на 90-те Роби се бореше със зависимостта си от алкохола и наркотиците. „Мразех музиката ни, мразех и самия себе си“, признава той.
Но Уилямс и Барлоу някак се сдобриха доста по-късно, когато и двамата признаха, че са се държали като задници. Сега те отново пишат музика заедно, а Роби Уилямс обещава отново да участва на турне с Take That.