Есенната колекция на марката е под мотото #Ladyike. Но не само жените празнуват. Боксьорът Фатима Пинто също застава в защита на женствеността. Транс активистът и модел Хари Неф също е част от кампанията.
Снимка: H&M
Легендарната актриса и модел Лорън Хътън също участва във видеото - като доказателство, че жената може да е женствена на всякаква възраст
Снимка: H&M
Намигването към романтиката на 70-те е осезаемо
Снимка: H&M
Кампанията #Ladyike илюстрира позицията на шведската модна марка по отношение на дефиницията за жена, като се концентрира основно върху начина, по който нежния пол се облича, по който се забавлява и по който се представя в обществото.
Снимка: H&M
Жените не трябва да се срамуват от телата си - това също е част от #Ladyike
Снимка: H&M
В колекцията преобладават лежерните есенни цветове, които варират в неутралната гама.
Снимка: H&M
На фона на кавър на вече класическата песен She's A Lady на Пол Анка, изпълнена от Lion Babe, дефилират различни интересни лица.
Снимка: H&M
Дрехите са широки, а силуетите - изтънени
Снимка: H&M
Флоралните мотиви са основна част от колекцията, заснета и във видеото
Снимка: H&M
Не липсват спортните препратки
Снимка: H&M
Черното, бялото и сивото са неизменна част от есенната колекция
Снимка: H&M
Отново се връщат на мода високите яки. Колекцията показва консервативност и освободеност едновременно