Осем от техните теории можете да видите в галерията:
На пръв поглед сюжетът на „Титаник“ не дава много поле за импровизации и странни тълкувания, но една част от феновете на филма смятат, че виждат отвъд видимото. Според тях Джак Доусън, героят на Леонардо ди Каприо, всъщност е пътешественик във времето, дошъл на кораба с едничката цел да спаси Роуз (Кейт Уинслет) от удавяне. Той изпълнява тази си задача и уж умира, но всъщност се връща в бъдещето, откъдето е дошъл.
Доказателствата, по мнение на конспираторите, са навсякъде из филма на Джеймс Камерън. Те посочват, че дрехите и външният вид на Джак не отговарят много на времето, а раницата, която той разнася, става популярна едва през 40-те години на XX век. Освен това младият мъж споменава язовира Уисота и влакче на ужасите в Санта Моника Пиер, докато и двата обекта през 1912 г. не съществуват още.
„Генезис“ е сред филмите, които предизвикват лавина от дебати и спорове какво точно се случва на екрана. Сън ли е всичко това, или моментите, които ни се представят за реални, се случват наяве? Успява ли Коб в мисията си да се прибере при децата си, или просто продължава да сънува сюжет с щастлив край? И в крайна сметка пада ли пумпалът, който виждаме на финалните надписи?
Теория на върлите почитатели на филма на Кристофър Нолан гласи, че истинският тотем на Коб не е пумпалът - той всъщност принадлежи на съпругата му, а е неговата венчална халка. Във всеки кадър, в който Леонардо ди Каприо е с пръстена, той сънува, защото жена му е жива. Когато пък е без халката - значи е в реалността, където Мал вече се е самоубила. Има логика…
Тук нещата звучат малко по-правдоподобно. Уили Уонка причинява на децата, които посещават неговата шоколадова фабрика, куп неприятни неща, за да ги отучи от техни лоши черти като лакомия, злоба и алчност. Някои смятат, че Уонка не наказва непослушните деца, а ги примамва в своята фабрика, след което ги убива и, евентуално, изяжда.
Като доказателство вярващите в подобно твърдение посочват, че на няколко пъти се споменава за мистериозни инциденти, които са се случвали под покрива на завода за шоколад и за които никой няма никакво обяснение. Освен това умпа-лумпа винаги имат готова песен за всеки случаи, в който някое дете пострада.
Симпатичният джин в анимацията на Disney, озвучен от Робин Уилямс, прави толкова много шеги, които звучат доста съвременно, като например да имитира Джак Никълсън или Родни Дейнджърфийлд. За повечето от нас това е начин сценаристите да направят филма интересен и забавен както за малките, така и за по-големите зрители, но според конспираторите замисълът е съвсем друг.
Те са убедени, че действието в „Аладин“ се развива някъде далеч в бъдещето, след апокалипсис, който е превърнал Арабия/Аграба в нов световен център. Затова джинът знае някои популярни лица от шоубизнеса - защото ги е виждал далеч в миналото. А в един момент духът подмята на Аладин, че дрехите му са като от трети век. Щом е бил заключен в лампата за 10 000 години, това означава, че годината в анимацията е поне 10 300-а след Христа.
Тук вече отиваме на полето на доста богатата фантазия, която е родила тази конспиративна теория. Как се появява тя - никой не може да каже, но е факт, че е сравнително популярна и гласи, че „Замръзналото кралство“ (Frozen) всъщност е създадено, за да прикрие факта, че тялото на Уолт Дисни е поставено в криогенна камера и чака технологията да напредне достатъчно и да бъде съживено.
Слуховете се появяват веднага след смъртта на аниматора, след като репортер на американски таблоид заявява, че е успял да се промъкне в болницата, в която умира Дисни, и го вижда поставен в подобна камера. Някак си през 2013 г. тези спекулации изплуват на бял свят и някои решават, че анимацията е създадена именно с цел да прикрие истината, защото при търсене на „Frozen” в Google ще излиза само информация за филма, но не и за мрачната тайна на Уолт.
Внимавате ли в картинката? Според тази конспирация родителите на Ана и Елза от „Замръзналото кралство“ тръгват на път по море, за да отпразнуват сватбата на Рапунцел. В бурните води те претърпяват корабокрушение, но не умират, както вярват дъщерите им. Вместо това се озовават на екзотичен остров, където си раждат син на име Тарзан. От кораба на същото корабокрушение пък Ариел вади така любимите си предмети и аксесоари…
И една сравнително невинна конспирация - прочутият шпионин, който познаваме от филмовия франчайз, всъщност не се казва Джеймс Бонд. Това е просто кодово название, което различни агенти на МИ-6 си предават „по наследство“ през годините. Подобно предположение може да обясни редица въпроси около 007, които сме си задавали неведнъж.
Може би всеки се е чудил как така Бонд е таен агент, но съобщава спокойно името си на всеослушание - е, ако това не е истинското му име, той няма никакъв проблем да го казва колкото си иска. Теорията оправдава и факта, че през няколко филма шпионинът е с различна външност и дори с различен характер и навици.
Филмът започва със сцена на главните герои - Санди и Дани (Оливия Нютън-Джон и Джон Траволта) - на плажа и завършва с тях двамата, отлитащи в красив кабриолет. Между тези кадри има тийнейджърски мюзикъл за любовта, привличането и живота в гимназията. Тук място намира и шлагерът „Summer Nights“, изпълняван от Нютън-Джон и Траволта.
Именно тази песен кара някои да казват, че Санди умира още в началото на филма, когато двамата са на плажа. В един от куплетите Дани споменава, че тя е получила крампи и почти се е удавила, но той е спасил живота ѝ. Феновете на конспирациите приемат, че всъщност Санди се дави, а целият филм след това е нейна фантазия, докато умира. Отлитането с колата към небесата накрая пък е доказателство за подобна теория.