Nike
Партньорстовото на футболиста с американския спортен гигант е може би най-важното в кариерата му. Той дори сключи доживотна сделка с компанията през ноември 2015-а, чиято стойност може да достигне 1 млрд. долара, но въпреки това би могла да се окачестви като доста изгодна за Nike. Футболистът пък едва ли някога ще се тревожи за пенсията си...
Кристиано Роналдо е също едно от главните лица в рекламната кмапания на PokerStars. Той се присъедини към екипа им от спортни звезди през май 2015-а и от тогава промотира хазарта, който определя като свое хоби, но параметрите на сделката остават неизвестни.
Да не забравяме злабостта му към часовниците – елитните атлети обожават скъпите часовници. Кристиано е рекламно лице на марката от 2014-а и се справя доста добре, но и тук детайлите по договора не са разкрити официално.
Cristiano Ronaldo: Kick’n’Run
Трудно е да се определи колко точно популярна е въпросната игра, но могат да са видят много положителни отзиви за нея.
Това е най-лесният начин да си уредите снимка със суперзвездата, присайждайки образа му към собствените си снимки.
Интересът му към технологиите не се изчерпва с приложения за мобилни телефони и игри. Той е реклмано лице на доставчици на телекоми, мобилни услуги и интернет доставчици. Въпреки че не е особено добър в пеенето, CR7 прави и това щом се налага – визираме партньорството му с португалския телекомуникационен конгломерат MEO.
Той има още рекламни договори с компания за онлайн търговия и кабален оператор, а освен това е вдъхновил серия смартфони и слушалки, а ако това не е достатъчно и специален протектор за екран Panzer Glass.
Кристиано Роналдо за дома...
От голямо значение за марката CR7 са и всички предмети и удоволствия брандирани с името на португалеца, които го приближават до феновете му. Можете да си купите дори чаршафи на Кристиано Роналдо...
Дрехите на суперзвездата будят сериозен интерес – най-вече костюмите от едноименната лимитирана серия на Sacoor Brothers, които са на пазара от пролетта на 2016-а.
Кристиано Роналдо има и собствена марка дънки, а ако не влизате в тези размери, той ще ви помогне...
Всички помним как София осъмна с лика на португалеца по автобуси и билбордове преди гостуването на Реал Мадрид на Лудогорец. Американската компания продава продукти за регулиране на теглото. Ако и това не свърши работа...
... Отидете във фитнеса на Кристиано. Португалецът сключи договор с Crunch Fitness, за да стартира собствена верига фитнес салони брандирани с марката CR7.
Ако и това не помогне да влезете във форма или предпочитате а се готвите у дома, пробвайте с това странно японско изобретение, което Кристиано твърди, че използва, за да поддържа форма.
Това е вероятно най-странното нещо, което Кристиано Роналдо е рекламирал, но все пак е за японския пазар. Нарича се PAO и помага да държите дори и лицето си в добра форма.
След фитнеса вероятно бихте искали да се освежите със специалния аромат на КРистиано Роналдо.
Преди това обаче не забравяйте да измиете косата си с препоръчания от него шампоан против пърхот.
Ако след тази интензивна програма се чудите какво да хапнете, то може да посетите неговата верига ресторанти. В това начинание португалецът си партнира с Пау Гасол и Рафа Надал.
Кристиано Роналдо дори има своя хотелска верига Pestana CR7. Тя се разпростира от Фунчал през Лисабон и Мадрид, та чак до Ню Йорк.
Ако от въпросните дестинации случайно се спрете на Фунчал (на остров Мадейра), трябва да посетите музея на Кристиано Роналдо.
След това спокойно може да се отправите към другите му хотели през международното летище в Мадейра, което неотдавна носи името на Кристиано Роналдо, а освен това го краси една печално известна и доста неправдоподобна статуя (бюст) на фтуболиста.
Кристиано Роналдо със своето свръхчовешко излъчване може би е подходящ за реклама на завод за стомана, но не и в ролята на бригадир...
Не всичко е в името на чистата печалба – Кристиано РОналдо е лице и на редица благотворителни кампании. Сред тях са Save the Children, която определя като доста близка до сърцето си, и една кръводарителска кампания.
Кристиано Роналдо е не само футболен, но и спортен феномен – това е най-популярният спортист в социалните мрежи,а всеки рекламен пост в неговия профил в Instagram му носи по 400 000 долара печалба. Именно в социалните мрежи се крие истинската сила на бранда CR7.