За разлика от електрическия прототип на Porsche, Mercedes залага на по-традиционния хибриден двигател.
За сметка на това инженерите на Mercedes са направили невъобразим дизайн на купето с елементи на вдъхновение от "Трансформърс". Новият IAA (Intelligent Aerodynamic Automoile) може да се удължава или да се свива чрез няколко външни елемента, вградени в задната част на автомобила.
Трансформациите могат да се командват с ръчно управление от шофьора или да се включват автоматично при ускорение от 80 км/ч.
IAA е забележителна комбинация от енергийна ефективност и лукс.
Bugatti, които държат световния рекорд за най-бърз автомобил от серийно производство, скоро ще покажат наследника на всемогъщия Veyron.
Моделът, който представиха във Франкфурт, подсказва какво можем да очакваме от бъдещия хипер-спортен автомобил.
Дизайнът и технологията в прототипа Gran Turismo са специално разработени от Bugatti за едноименната компютърна игра.
Vission GT обещава 1500 конски сили, ускорение от 0 до 100 км/ч за 2,3 секунди и максимална скорост от 463 км/ч, което би превърнало прототипа в най-бързата серийна кола в света.
Nissan Gripz е един от най-реалистичните концепти, представени във Франкфурт. Японският прототип показва как ще изглеждат бъдещите компактни кросоувъри. Дизайнът взема идеи на заем от архивите на Nissan 240Z, който с модифицирано 4х4 задвижване печелеше легендарното Рали Сафари през 70-те години.
Gripz не е направен за рали-състезания, а по-скоро се опитва да предостави всички възможни удобства за всички възможни потребители. Дизайнерите са разработили модел, който да служи като удобен градски автомобил през седмицата, но и да се превръща в мощен звяр за уикенд-приключения.
Колелата му се задвижват от електромотор, заимстван от Nissan LEAF. Инженерите обаче са добавили и бензинов двигател, който разширява обхвата на възможностите на Gripz.
Подобно на Porsche, Audi също показа изцяло електрически прототип с 4х4 задвижване във Франкфурт. За разлика от Mission E, обаче, Audi изрично даде срокове за пускането на новия си електромобил в серийно производство.
Очаква се той да дебютира на пазара през 2018 г., със заявка за близо 500 конски сили от два електромотора, ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди и максимална скорост от 209 км/ч.
Наистина не е чак толкова бърз, колкото концептът на Porsche, но за сметка на това дизайнът и параметрите му го правят доста по-реалистичен. Презареждането на батериите му отнема 50 минути, което също е доста под нивото, обещано от Porsche.
Е-tron Quattro обаче разполага с фотоволтаични панели върху покрива, които при подходящо време позволяват усвояването на достатъчно енергия за поддържането на 500 км автономен пробег с едно зареждане.
Докато Honda представяше новото си поколение Civic в Лос Анджелис, във Франкфурт се появи съвсем нова футуристична играчка за любителите на високите технологии и още по-високите скорости - моделът 2х4.
Honda комбинира най-добрите елементи от моторите и спортните автомобили в тази забележителна машина, която показва на какво е спобен екипът на японския производител, когато реши да впрегне въображението.
Прототипът предлага само 212 конски сили, но тежи малко над 400 кг, което превръща съотношението мощност към тегло в мечта за всички фенове.
На пръв поглед, новият прототип на Citroen Cactus M изглежда като изваден от анимационен филм. Той обаче може да се превърне в идеален автомобил за лятната ваканция.
Моделът взима елементи от класическия Citroen Mehari, който до 80-те години беше символ на провинциалния и плажен живот във Франция.
Структурата на кросоувъра му позволява да достига навсякъде без затруднения. Високата му задна арка дава възможност за прикачване на допълнителен багаж за плажа, включително сърфове.
Целият интериор е снабден със система за оттичане, в случай че ви изненада лошо време. Седалките са направени от материал за водолазни костюми, което ги прави непромокаеми.