Най-бързият кабриолет Huracan направи дебюта си в Женева с 323 км/ч максимална скорост и 5,2-литров естествено аспириран 10-цилиндров двигател, достигащ 631 конски сили. Моделът е само 75 кг по-тежък от купето Huracan Performante, показано миналата година.
Ако обикновената Valkyrie на Aston Martin не е достатъчно екстремна за вас, запознайте се с Valkyre AMR Pro. За съжаление, само 25 модела от специалната серия ще бъдат произведени, а всички от тях вече са продадени и се очаква да се появят при гордите си собственици през 2020 г с максималната си скорост от до 402 км/ч.
Bentley показа Bentayga Hybrid - първият модел от линията, който се задвижва от хибридна мощ. Автомобилът използва два източника - 3-литров V-6 двигател с вътрешно горене и електрически мотор.
Прототипът M8 Gran Coupe е повече спорт, по-малко седан. Наричат го "новият звяр от Мюнхен" - елегантен, секси и готов да се появи около юли 2019 г. "Това е нова крачка напред в дизайна на BMW. Днес не говорим за мощност на двигателя или за данни за производителността, но мога да ви кажа, че тази кола няма търпение да излезе на пътя", казват от BMW. Най-голямото предимство е в лекотата - M8 Gran Coupe тежи около 1800 кг, което е с 245 кг по-малко от най-големия му конкурент Mercedes-AMG GT4.
488 Pista идва със 720 конски сили и 770 N-m въртящ момент благодарение на своя 3,9-литров twin-turbo V8 двигател. Теглото му е едва 1280 кг, а комбинацията ускорява Pista до 100 км/ч за 2,85 секунди. Максимална скорост: 339,5 км/ч.
Alfa Romeo показа NRING изданията си на моделите Stelvio и Giulia Qadrifoglio в чест на рекордите за най-бърза обиколка на Нюрбургринг. И двете коли запазват 6-цилиндровия 2,9-литров twin-turbo двигател с 503 к.с. Максималната скорост на Giulia e 307 км/ч, а на Stelvio - 283 км/ч.
Електрическата хиперкола, която иска да се управлява сама - новият модел на хърватите от Rimac може да развие до 1887 к.с. при около 2300 Nm въртящ момент. Теоретичната скорост достига до 415 км/ч, а ускорението от 0 до 100 км/ч е само 1,97 секунди. С 8 камери, шест радара, 12 ултразвукови сензори и лазерна система за засичане C_Two е готов за автономно управление от 4-то ниво.
Когато McLaren показа суперколата Senna през 2017 г., я нарекоха най-безкомпромисния автомобил в историята на компанията, който можете да шофирате по пътищата. Новият прототип показва, че е възможно да се създаде нещо още по-впечатляващо, макар все още да е на ниво концепт. Очаква се Senna GTW да вдигне мощността на 4-литровия twin-turbo V8 двигател до 813 к.с., а цената й достига до 1,4 млн. долара.
Как да подобриш нещо толкова бързо, колкото Chiron? Bugatti дава отговора с новия Chiron Sport. Вместо да поправя двигателя, компанията се концентрира само върху управлението на автомобила. Chiron Sport идва с по-твърдо окачване, оптимизиран заден диференциал и система Dynamic Torque Vectorin, която подобрява цялостно промяната на посоката на колата. Очаква се цената му да е 2,65 млн. евро - с около 100 млн. евро повече от стандартния Chiron.
Porsche 911 GT3 RS направи световната си премиера в Женева с 4-литров естествено аспириран двигател, който произвежда 513 к.с. и 9000 rpm. Вдига от 0 до 100 км/ч само за 3,2 секунди. От Porsche обещават максимална скорост от 312 км/ч на цена от около 158 000 евро.
Моделът, който току-що спечели наградата "Прототип на годината", се появи в Женева. Спортният концепт показва насоката на дизайнерското мислене на Mazda - елегантен, артистичен и изтънчен външен вид.
Nissan е продал повече електромобили от Tesla и всеки друг производител през миналата година, но едва сега влиза във Formula E. В Женева японската компания разкри своя модел с впечатляваща цветова схема в стил "Доплеров ефект" и нова система на електрическите батерии.
Страхотният прототип на Honda се появи за първи път на автосалона във Франкфурт през 2017 г., а сега Urban EV прави още една крачка към реализацията. Компактният модел с четири места има впечатляващ минималистичен интериор и също толкова базов външен дизайн. Очаква се новият конкурент на BMW i3 да излезе на пътя в началото на 2019 г.
След няколко месеца на тийзъри и "шпионски" снимки, Mercedes показа новите си купета с четири врати. Най-мощният модел от серията е GT 63 S 4Matic+ с максимална скорост от 302.5 км/ч, 3,2 секунди време за ускорение от 0 до 100 км/ч с 4-литров V8 bi-turbo двигател.
Най-новият прототип на Hyundai е поглед към бъдещето на дизайна на компанията, независимо дали става дума за SUV, седан или хечбек. Le Fil Rouge е нисък и издължен, с впечатляваща предна решетка. Пропорциите изразяват новия архитектурен принцио на Hyundai, посветен на динамичния външен вид и ефекта на вечно движение напред.
Производствената версия на първия изцяло електрически прототип Jaguar i-Pace беше показана в Женева. Задвижван от два електродвигателя, автомобилът има автономен пробег от над 480 км, а цената му започва от около 60000 евро.
Прероденият всъдеход на Jeep направи европейския си дебют в Женева - еволюция на съществуващия модел с по-ефективни двигатели, повече функции за безопасност и познатия дизайн на предната решетка.
Kia показа третото си поколение на Ceed Sportswagon, който идва с разширена задница и багажник, способен да погълне 600 литра товар. Моделът идва с няколко опции за бензинови и дизелови двигатели, infotainment-система, асистенти за безопасно управление и паркиране, и всевъзможни удобства, които да направят пътуването ви сигурно и приятно. Моделът излиза в Европа в края на 2018 г.
Това е първият 100% електрически модел от луксозния бранд на Aston Martin. Lagonda обещава 643 км автономен пробег, a системата за безжично зареждане възстановява батериите на пълна мощ само за 15 минути.
Въображението не познава граници, когато става въпрос за дизайн на тялото на автомобилите - Land Rover показа нов Range Rover с две врати в чест на 70-тата годишнина на компанията. Само 999 бройки от луксозния спортен модел ще бъдат продадени в цял свят.
Cupra е новият скоростен бранд на SEAT, който показа в Женева SUV модела Ateca с 2-литров бензинов турбо двигател, произвеждащ 296 к.с.
Това е най-компактният и най-отличаващ се SUV модел на японската луксозна марка. Моделът е изграден върху платформата GA-C, която вече е известна от Toyota C-HR. UV ще се появи в бензинова и хибридна опция, без дизел.
По-спортно шофиране, удобно пътуване, достатъчно пространство, суров дизайн и повече технологии, отколкото ще намерите на Международната космическа станция - това обещава Audi с новия си A6, който беше показан в Женева.
Това не е автомобилът на бъдещето, това е роботизирано такси - EZ-Go е последният модел на Renault с нулеви емисии и автономно управление. Събира до 6 пътници, които могат да се занимават с каквото си пожелаят в купето, докато тя сама се движи в градската среда. Максималната й скорост е едва 48 км/ч, като гаранция срещу инциденти.
Напълно електрически, автономен, с изкуствен интелект, разпознава пътниците си по биометрични данни - моделът на бъдещето на Volkswagen се очаква да излезе до 2022 г. като обещава до 643 км пробег с едно зареждане на батериите. Два електрически двигателя от 75 и 150 kW осигуряват задвижването на предните и задните оклела, което дава на седана около 300 к.с.